پلمپ و تخریب یک مجتمع تجاری و یک کارواش در شمال شرق تهران

مجتمع تجاری 50 واحدی ولیعصر(عج) در محله حکیمیه به همراه یک واحد کارواش در محله نارمک پلمپ و تخریب شدند.

پلمپ و تخریب یک مجتمع تجاری و یک کارواش در شمال شرق تهرانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به تخلفات مکرر و دارا بودن وضعیت خطرناک مجتمع تجاری- مسکونی حضرت ولیعصر (عج) با بیش از ۵۰ باب واحد تجاری و ۳۰۰ باب مسکونی واقع در محله حکیمیه و توسعه و احداث بنای تجاری غیرمجاز و فقدان توجه به اخطار‌های مکرر شهرداری منطقه ۴، بخش تجاری این مجتمع پلمپ شد.

این مجتمع تجاری که از حدود ۵ سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده است، متاسفانه با وجود اخطار‌های مکرر و بر اساس آراء کمیسیون ماده صد شهرداری‌ها و نصب بنر مبنی بر الزام مالکان و ذینفعان بر اجرای تمهیدات ایمنی و قانونی و عدم حصول نتیجه از اقدامات صورت گرفته، نسبت به پلمپ آن اقدام شد.

همچنین در ادامه رسیدگی به پرونده‌های بلاتکلیف سال‌های گذشته در منطقه چهار تهران که به دلیل عدم پیگیری مسئولان قبلی مدیریت شهری و عدم توجه به اخطار‌های شهرداری کماکان به فعالیت‌های خود ادامه می‌دادند، رسیدگی به این پرونده‌ها نیز در دستور کار قرار گرفت.

در این راستا رسیدگی به مشکلات زیست محیطی و مزاحمت‌های شغلی کارواش محله نارمک محدوده خیابان فرجام که علاوه بر ایجاد مشکلات فراوان برای نسبت به تصرف غیرقانونی محل در سال‌های قبل اقدام کرده بود، با اخذ حکم ماده صد نسبت به تخریب و قلع و قمع آن اقدام شد.

شایان ذکر است، حفظ جان شهروندان، دریافت تأییدیه‌های لازم از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران همواره از مهمترین دغدغه‌های مدیریت شهری در مراکز تجاری است و شهرداری با واحد‌های فاقد مجوز‌های ایمنی لازم با جدیت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار