معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری مهاباد گفت: تالار پذیرایی حاشیه شهر گوگ تپه این شهرستان که در آن جمعی از اهالی این شهر دچار مسمومیت شدند، پلمپ شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، صنعتی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری مهاباد گفت: پس از بررسی علت مسمومیت تعدادی از اهالی شهر گوگ تپه و به احتمال اینکه دلیل این مسمومیت ناشی از منابع آبی یا غذایی این تالار باشد، این مکان تعطیل و پلمپ شده است.

وی افزود: نمونه برداری از آب شرب تالار که شامل ۲ منبع آب روستایی و یک دهنه چاه بود، صورت گرفته و برای آزمایش و تشخیص منبع آلودگی به آزمایشگاه تخصصی ارسال شده است.

معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری مهاباد با اشاره به وضعیت مراکز درمانی و بیمارستانی مهاباد گفت: تمامی مراکز درمانی و اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) در آماده باش کامل قرار دارند و خدمات پزشکی مورد نیاز در کمترین زمان به بیماران ارایه می‌شود.

صنعتی در خصوص آخرین آمار افراد مسموم نیز گفت: تاکنون ۵۷ نفر با علایم مسمومیت به مراکز درمانی مراجعه کرده اند که ۵۰ نفر اهل مهاباد و هفت نفر اهل روستا‌های شهرستان میاندوآب هستند.

وی ادامه داد: حال عمومی این افراد رو به بهبودی گزارش شده و از بین این افراد ۶ نفر در بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد و یک نفر در بیمارستان میاندوآب برای مداوای بیشتر بستری شدند.

انتهای پیام/ج

تالار پذیرایی مهاباد پلمپ شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.