برگزاری دومین دوره انتخابات هیت مدیره انجمن صنفی بانوان خبرنگار مازندران

دومین دوره انتخابات انجمن صنفی بانوان خبرنگار با حضور نماینده اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران امروز برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دومین دوره انتخابات انجمن صنفی بانوان خبرنگار استان امروز در سالن همایش سازمان جهاد کشاورزی مازندران با حضور تقی زاده نماینده اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران و جمعی از بانوان خبرنگار استان برگزار شد.

زهرا بشیری دبیر انجمن صنفی کارگری بانوان خبرنگار مازندران با بیان اینکه شعار این انجمن صنفی آموزش، رفاه و سرمایه اقتصادی است گفت:با تلاش اعضای هییت مدیره این انجمن صنفی کارگری بانوان خبرنگار ثبت شد.

وی افزود:با توجه به اینکه این انجمن صنفی مدت ۳ سال است که فعالیت می‌کند، توانست همایش تجلیل از بانوان خبرنگار و عکاس عضو انجمن و نیز از بانوان خبرنگار که در حوزه بهزیستی فعالیت و گزارش‌های تاثیر گذار داشتند با حضور مدیر کل بانوان و خانواده استانداری و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و مدیر کل بهزیستی استان در مناسبت‌های مختلف تجلیل و هدایای نقدی و لوح سپاس اهدا کند.

بشیری نداشتن خانه و مکانی برای برگزاری نشست‌های هییت مدیره این انجمن صنفی کارگری بانوان خبرنگار را یکی از مشکلات این انحمن بیان کرد و از مسیولان خواست بیشتر با این انجمن همکاری کنند.

دبیر انجمن صنفی کارگری بانوان خبرنگار مازندران برگزاری همایش حضرت زینب (س) بزرگترین رسانه تاریخ با مشارکت دانشگاه فرهنگیان، تشکیل سایت زنان شمال، برگزاری کلاس اموزش صفحه ارایی با حضپر مربی مجرب کشور با مشارکت اداره کل ارشاد اسلامی مازندران، نشست با مدیران و رایزنی برای دریافت مجوز‌های لازم برای ساختمان آموزشی اعضا و نشست با مدیران مرتبط برای دریافت مجوز برای تشکیل شرکت تعاونی را از دیگر فعالیت‌های این انجمن بیان کرد.

در این دوره از انتخابات ۸ نفر کاندیدا شدند که یک نفر انصراف و ۷ نفر حضور داشتند که در پایان راحله حاجیان با ۴۶ رای نفر اول، زهرا بشیری و رقیه عالی با ۳۶ رأی فرشته حسین زاده با ۲۱ رأی و لیلا ناطقی با ۱۸ رأی به عنوان اعضای هییت مدیره انجمن صنفی کارگری بانوان خبرنگار استان انتخاب شدند.

در بخش انتخاب باز رسان نیز ۴ نفر کاندیدا شدند که سمیه کریمی با ۳۰ رأی اول و معصومه یوسفی با ۲۶ رأی نفر دوم و به عنوان بازرس این دوره انتخاب شدند.

در دومین دوره انتخابات انجمن صنفی کارگری بانوان خبرنگار استان ۵۷ نفر شرکت و رأی دادند.

انتهای پیام /آ

دومین دوره انتخابات هیت مدیره انجمن صنفی بانوان خبرنگار مازندران برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار