مجاهدت‌های مرزبانان برای تامین امنیت مرزهای کشور ستودنی است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: تلاش‌ها و مجاهدت‌های مرزبانان برای تامین امنیت مرزهای کشور بسیار ستودنی است.

مجاهدت‌های مرزبانان برای تامین امنیت مرزهای کشور ستودنی استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، ‌به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در سفر به استان کردستان، با آیت‌الله حسینی‌شاهرودی دیدار و گفتگو کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان در این دیدار به دسیسه‌های دشمنان برای ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی اشاره و اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران هشت سال دفاع مقدس، نیرو‌های مسلح کشورمان، رشادت‌ها و افتخارات بسیاری آفریدند به گونه‌ای که قدرت‌های جهانی با شنیدن نام این نیرو‌ها به وحشت می‌افتند.

وی گفت: استکبار جهانی امروز قصد دارد با انواع تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی، پایه‌های قدرت ایران اسلامی را سست کند که این حربه نیز به یاری خداوند و درایت مقام عظمای ولایت نقش برآب خواهد شد. آیت‌الله حسینی‌شاهرودی به ارزش و اجر مرزبانی از مرز‌های سرزمین اسلامی اشاره کرد و افزود: دعای امام سجاد (ع) در وصف مرزبانان بهترین پشتوانه برای مدافعان حریم ولایت است.

وی با قدردانی از عملکرد مرزبانان در تامین امنیت مرزها، گفت: مرزبانان، حامیان ولایت فقیه در مرز‌های ایران اسلامی هستند و امروز این افتخار بزرگ نصیب این عزیزان شده است.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان در پایان با تبریک و تسلیت شهادت ستواندوم "مصطفی عبدالملکی"، با بیان اینکه باب شهادت به روی کارکنان نیروی انتظامی و مرزبانان همیشه باز است، تصریح کرد: تلاش‌ها و مجاهدت‌های مرزبانان برای تامین امنیت مرز‌های کشور بسیار ستودنی است و کسب نشان "مجاهد فی سبیل‌الله" افتخار بزرگی برای کارکنان نیروی انتظامی به شمار می‌آید.

انتهای پیام/ز

مجاهدت‌های مرزبانان برای تامین امنیت مرزهای کشور ستودنی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.