فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد:

انهدام 20باند قاچاق کالا در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: تشکیل 438 فقره پرونده در زمینه قاچاق کالا موید برخورد قاطعانه و بدون اغماض پلیس با قاچاقچیان کالا با هدف تحقق شعار سال است.

انهدام 20باند قاچاق کالا در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح  فرمانده انتظامی استان همدان در قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه 20 باند فعال در امر قاچاق کالا از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه در استان شناسایی و منهدم شده است، بیان کرد: میزان کشفیات کالای قاچاق با 13 درصد افزایش به یک هزار و 440 میلیارد ریال رسیده است.

وی اضافه کرد: تشکیل 438 فقره پرونده در زمینه قاچاق کالا موید برخورد قاطعانه و بدون اغماض پلیس با قاچاقچیان کالا با هدف تحقق شعار سال است.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: امسال 830 هزار لیتر سوخت قاچاق توسط عوامل انتظامی در این استان کشف و ضبط شده است.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: به تازگی ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی موفق به کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق شدند.

وی ادامه داد: ماموران حین کنترل خودروهای عبوری در ایستگاه بازرسی شهید زارعی، به یک دستکاه کامیون کشنده حامل تانکر سوخت مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: راننده این وسیله نقلیه ابتدا عنوان کرد که حامل 25 هزار لیتر هیدروکربن سنگین است اما در بررسی‌های دقیق محموله خودرو 30 هزار لیتر نفت قاچاق و خارج از شبکه به ارزش یک میلیارد و 670 میلیون ریال است.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: پرونده متهم در اختیار تعزیرات حکومتی مرکز استان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

تشکیل 438 فقره پرونده قاچاق کالا در استان همدان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.