مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد؛

افزایش ورود پرونده های قاچاق سوخت در زنجان /جریمه بیش از 178 میلیاردی متخلفین در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: ورودی پرونده های قاچاق سوخت 50 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

افزایش ورود پرونده های قاچاق سوخت درزنجان /جریمه بیش از 178 میلیاردی متخلفین در زنجانمرتضی ممیزی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، به پرونده های وارده به تعزیرات حکومتی استان زنجان اشاره کرد و گفت: از آغاز سال جاری  در مجموع حدود ۳ هزار و 445 پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.
 
ممیزی با بیان اینکه در این مدت تعداد پرونده های  مختومه  3 هزارو 484 مورد بوده است  تصریح کرد:  همچنین در این مدت متخلفین 178 میلیاردو 600 میلیون ریال جریمه شده اند.
 
وی با اشاره به بیشترین کالاهای قاچاق طی این بازه زمانی در استان  افزود: بیشترین محموله‌ قاچاق کشف و ضبط شده در استان مربوط به پوشاک با 51 مورد  است.
 
مدیر کل تعزیرات حکومتی اد امه داد: دومین رتبه قاچاق کشف شده در زنجان طی امسال به  قاچاق سیگار با 36 پرونده  اختصاص دارد.
 
وی همچنین با اشاره  به ورود 34 پرونده سوخت به این اداره کل گفت: ورود پرونده‌های قاچاق سوخت در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 5۰ درصد افزایش داشته است.
 
گفتنی است: بر اساس آمار طی سال گذشته، بیشترین کالای قاچاق کشف شده در زنجان پوشاک، سیگار، گوشی تلفن همراه، لوازم آرایشی و بهداشتی بود.
 
انتهای پیام/ن
 

افزایش قاچاق سوخت در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.