سلیمی: از چند باشگاه برای تیمداری پیشنهاد دارم/ طرفدار پر و پا قرص تیم فوتبال نساجی هستم

قهرمان وزنه برداری المپیک ریو گفت: از چند باشگاه از جمله شرکت مخابرات برای تیمداری در لیگ برتر وزنه برداری پیشنهاداتی دریافت کرده ام.

بهداد سلیمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد حضورش در یک دوره سه ماهه مربیگری که قرار است عازم مجارستان شود، اظهار داشت: باید بگویم در این رابطه قرار است کمیته ملی المپیک کشورمان کارهای مربوط به آن را انجام دهد. شخص رئیس فدراسیون وزنه برداری نام من را به کمیته ملی المپیک معرفی کرد. با وجود اینکه زمان برگزاری این دوره سه ماه مربی گری مشخص نیست اما به طور حتم در سال 98 برگزار خواهد شد، این دوره ای است که توسط IOC برگزار می شود و خیلی خوشحالم که با حضور در این دوره می توانم سطح دانش فنی ام را افزایش دهم.

او افزود: قصد دارم برای افزایش تجربه و دانش لازم این دوره را بروم چرا که علاقه مند به حضور در بحث های فنی و مدیریتی هستم و مطمئنم حضور در این دوره مربیگری از لحاظ فنی خیلی برایم موثر خواهد شد. به احتمال فراوان در دوره بعدی کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک کاندیدا شوم.

پیشنهاد تیمداری تیم مخابرات به بهداد سلیمی در وزنه برداری

سلیمی درباره اینکه آیا قصد تیمداری در لیگ برتر وزنه برداری را دارد یا خیر، گفت: در این رابطه صحبت هایی را با مسئولان بیمه رازی و چند تیم دیگر از جمله مخابرات انجام داده ام که در بحث تیمداری ورود کنم، هر چند که به شخصه دوست دارم با توجه به زیر ساخت های خوبی که در تیم بیمه رازی وجود دارد در آنجا فعالیت کنم. در هر حال هر کاری که به وزنه‌برداری کمک کند را با جان و دل انجام می دهم. به نظرم شرکت مخابرات هم پتاسیل بالایی دارد که می توان از آن برای کمک به وزنه برداری استفاده کرد.

طرفدار پر و پا قرص تیم فوتبال نساجی مازندران هستم

قهرمان وزنه برداری المپیک لندن در اظهار نظری جالب درباره عملکرد تیم فوتبال نساجی هم گفت: به نظرم شرایط تیم نساجی در لیگ برتر فوتبال بد نیست و چنانچه در بازی آخرشان بدشانسی نصیب شان نمی شد، می توانستند با پیروزی زمین را ترک کنند. حتی در برنامه شب گذشته نود هم به این مسئله اشاره شد که داور از اعلام یک ضربه پنالتی به سود این تیم خودداری کرده است و همین مسئله است که باعث شده نساجی جایی در بین تیم های بالانشین نداشته باشد. نساجی تنها تیم محبوب من در ایران است.

عضو سابق تیم ملی وزنه برداری در مورد اینکه تیم ملی فوتبال چه نتایجی در جام ملت های آسیا کسب خواهد کرد، این طور واکنش نشان داد و توضیح داد: امیدوارم تیم ملی با کی‌روش نتایج خوبی بگیرد، چون نتیجه‌گیری برای تیم ملی و شخص کی‌روش ضروری است و مطمئنم تیم ما با توجه به در اختیار داشتن بازیکنان توانمند پتانسیل این را دارد تا در جام ملت های آسیا خوش بدرخشد.


بیشتر بخوانید:

سلیمی: نساجی بدشانسی آورد/ به احترام هواداران پرسپولیس پیگیر مطالباتم نشدم

بهداد سلیمی: برای خداحافظی از وزنه برداری، احساسی تصمیم نگرفتم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار