آخرین جزییات تنبیه بدنی دانش آموز ماهشهری در مدرسه

فرماندار ماهشهر به تشریح جزئیات تنبه بدنی دانش آموز این شهرستان پرداخت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن بیراوند، فرماندار ماهشهر گفت: دانش‌آموز ابتدایی در این شهرستان  مورد تنبیه بدنی معلمش قرار گرفته است و با چوب یا شلنگ به پای کودک ضربه وارد شد که گزارش آن به دست ما رسید.

وی در خصوص شکایت خانواده دانش آموز از فرد خاطی افزود: این مسئله سبب شکایت خانواده دانش‌آموز شد و ما موضوع را جهت رسیدگی و برخورد قانونی به مدیر آموزش‌ و پرورش ارجاع دادیم و مدیر آموزش‌ و پرورش، معلم خاطی را سریعاً احضار کرده و این شخص به اشتباه خود اعتراف و خطای خود را پذیرفته است.

بیرانون با اشاره به پیگیری این ماجرا بیان دشات: مدیر آموزش‌ و پرورش در حال پیگیری و انجام مراحل قانونی کار است که مربوط به تخلفات اداری ارگان مربوطه است؛ ما موضوع را پیگیری و منعکس کردیم تا با متخلف برخورد شود.

فرماندار ماهشهر عنوان کرد: تنبیه بدنی، یک عمل منسوخ شده در کل سیستم‌های آموزشی دنیا و مخصوصاً ایران است؛ دیگر کمتر جایی این نوع رفتار به خصوص در رابطه با دانش‌آموز ابتدایی انجام می‌شود، چرا که بچه‌ها کم سن‌وسال هستند و قوهٔ تشخیصی آن ها به اقتضای شیطنت کودکی پایین است و به هیچ عنوان قابل‌قبول نیست که تنبیه بدنی شوند.

انتهای پیام/م

جزئیات تنبیه بدنی یک دانش آموز در ماهشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۱:۰۳ ۱۴ آذر ۱۳۹۷
اززمان گرفتن حق تنبیه ازمعلمان وناظمان متعهددرمدارس،ماشاهدنسلی بی اخلاق وبی تربیت در جامعه هستیم که نمونه آن برخورد نا شایست یک مجری با یک کارگردان و یک پیرمرد شصت ساله چندروزپیش و درتلوزیون بودکه درمدارس ادب نشده اند وحالابازتاب آن رامیبینیم
United States of America
ناشناس
۱۰:۴۸ ۱۴ آذر ۱۳۹۷
اززمان گرفتن حق تنبیه ازمعلمان وناظمان درمدارس،ماشاهدنسلی بی اخلاق وبی تربیت در جامعه هستیم که نمونه آن برخوردناشایست یک مجری بایک کارگردان و یک پیرمردشصت ساله چندروزپیش بود
Iran (Islamic Republic of)
شاهد
۰۰:۲۲ ۱۴ آذر ۱۳۹۷
من با تنبیه دانش آموزان ابتدایی مخالفم ولی بچه های متوسطه 2 داستان دیگری دارد اگر سخت نگیریم ، کنترل کلاس مشکل است . چه بسا دبیرانی هم هستند که توسط یک یا چند نفر کتک خورده اند . که من شاهد این قضیه بوده ام.