مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

تجمع هیئات مذهبی زاهدان همزمان با روز دانشجو

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان از برگزاری تجمع بزرگ هیئات مذهبی زاهدان با همکاری جامعه ایمانی مشعر و شورای هیئات مذهبی استان به مناسبت روز دانشجو خبر داد.

حجت‌الاسلام عیسی بزمانی ضمن گرامیداشت ۱۶ آذر ماه روز گرامیداشت روز دانشجو در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: اجتماع اصحاب آخر الزمانی سید الشهداء (ع) در گرامیداشت شهدای دانشجو در قالب تجمع هیئات مذهبی شهرستان زاهدان روز جمعه ۱۶ آذر ماه راس ساعت ۱۸ با مشارکت شورای هیئات مذهبی استان و جامعه ایمانی مشعر به میزبانی هیئت دانشجویی متوسلین به چهارده معصوم (ع) واقع در خیابان دانشگاه، مسجد حضرت قائم (عج) برگزار خواهد شد.

بزمانی افزود: سخنران این نشست معنوی حجت‌الاسلام کیخا امام جمعه شهرستان زابل و مداح اهل بیت (ع) سید رضا نریمانی خواهند بود.

مشاور استاندار سیستان و بلوچستان در امور روحانیون با اشاره به اینکه در باور‌های دینی و اسلامی، دنبال دانش و علم بودن فریضه است اظهار داشت: ۱۶ آذر و روز دانشجو و دانشگاه بهانه‌ای شد که یکی از حماسه‌های بزرگ تاریخ کشور ما خلق شود که در نهایت منجر به تشکیل انقلاب اسلامی شد.

بزمانی در ادامه بیان داشت: زیباترین کلمه‌ای که می‌توانیم برای دانشجو و دانشگاه بیان کنیم این است که دانشجو نور چشم نظام و جامعه است.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه در باور مردم و انتظارات جامعه مهمترین وظیفه دانشجو، علم آموزی و تولید علم است تصریح کرد: ۱۶ آذر یک نمادی است که باعث مباهات و افتخار جامعه و مردم به قشر دانشجو شد.

بزمانی در پایان روز دانشجو ۱۶آذر را در حقیقت یادآوری یکی از صفحات زرین دانشگاه‌ها عنوان کرد و به مطالبات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) از دانشجویان اشاره کرد و گفت: از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری از دانشجویان داشتن شرح صدر سیاسی و داشتن انصاف در انتقاد و آرمان گرایی در علم و اخلاق و موضع گیری در مسائل سیاسی کشور و وظیفه افسری در جنگ نرم و بالا بردن معرفت و زنده نگه داشتن امید از مطالبات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) از دانشجویان است.

انتهای پیام/پ

روز دانشجو و دانشگاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار