فرامرزیان: پاداشی برای فدراسیون جانبازان و معلولین در نظر گرفتیم

ژاله فرامرزیان معاون توسعه و مدیریت وزارت ورزش و جوانان صبح امروز از فدراسیون جانبازان و معلولین بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ژاله فرامرزیان معاون توسعه و مدیریت وزارت ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از فدراسیون جانبازان و معلولین و تیم ملی پاراتیراندازی بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان متناسب با نتایجی که هر فدراسیون درباره آن در ابتدای سال صحبت کرده و موفق به کسب آن شده است، پاداش هایی را در نظر گرفته که این موضوع شامل فدراسیون جانبازان و معلولین می شود چرا که پیش بینی ما بر اساس عنوان چهارمی در بازی های پارا آسیایی جاکارتا بود اما کاروان ایران توانست در رتبه سوم قرار گیرد.

او در مورد بحث اعتبارات فدراسیون عنوان کرد: بر اساس تفاهمی که کردیم سعی می کنیم درصد اعتبارات را افزایش دهیم. اما ما فرصت بسیار ارزشمند ۲۷ صدم از ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده را داریم که مشخصا بیشترین بخش اعتبارات و کمک هایی را که به هیئت ها داشتیم معطوف به فدراسیون جانبازان و معلولین بوده و امسال سعی کردیم با برنامه خاص درباره کل پرداخت های این هییت ها این موضوع را نهایی کنیم تا در سال ها بعد هم رخ دهد.

فرامرزیان: پاداشی برای فدراسیون جانبازان و معلولین در نظر گرفتیم

فرامرزیان افزود: شاید آن مبلغی را که ما مشخص کردیم به دست هیئت ها نرسد اما سعی می کتیم با مجموع برنامه ها شرایط خوبی را فراهم سازیم تا این اعتبارات را به ورزشکاران و هیئت های جانبازان برسانیم.

او ادامه داد: زیر ساخت های لازم می تواند سلامت جامعه به ویژه قشر جانبازان و معلولین را فراهم کند. امیدواریم که سال آینده بتوانیم به طور قطعی اعلام کنیم که چند درصد از این اعتبارات به دست ورزش جانباران و معلولین رسیده است.

معاون وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: بخشی از اعتبارات ما به کمک های به فدراسیون بر می گردد. یکی از اولویت های ما در پرداخت های اعتبارات مازاد، فدراسیون جانبازان و معلولین است و بر اساس مصوبه ای هم که شورای عالی انقلاب فرهنگی تصوب کردند ما به همه واحد های استانی و هیئت های استانی اعلام کردیم که وظیفه مناسب سازی امکانات را دارند و بای گزارش عملکرد شان را داشته باشند و منابع و تخفیفات بهره مندی از اماکن را به هیئت ها ابلاغ کردیم و به طور حتم در آینده عملکرد ها را رصد می کنیم‌.

فرامرزیان: پاداشی برای فدراسیون جانبازان و معلولین در نظر گرفتیم

او تصریح کرد: فدراسیون بودجه به عنوان واحد مستقل دارد. ما کمکی را پرداخت می کنیم. حدود ۸۰ درصد از توافقی که با فدراسیون جانبازان و معلولین داشتیم پرداخت شده است. در انتهای سال و پس از بررسی محاسبات، مازادها را به فدراسیون هایی پرداخت می کنیم که موفق عمل کردند.خوشبختانه تاخیری در پرداخت ها رخ نداده است.

او درباره مشکلات تجهیزات تیم پاراتیراندازی و درخواست این تیم برای حضور در اردوهای خارج از کشور عنوان کرد:سعی کردیم با روش های خود فدراسیون ها حداکثر حمایت را در تهیه تجهیزات داشته باشیم. فدراسیون جانبازان و معلواین اگر پیشنهاد اعزام به اردوهای خارج از کشور را داشته باشد با بررسی در شورای برون مرزی به این موضوع می پردازیم و از جمله فدراسیون هایی است که تقاضای غیر متعارف دارد و معمولا با مخالفت رو به رو نمی شود. ما سعی می کنیم از محل کمک و تامین ارز با نرخ ثانویه به این فدراسیون کمک کنیم.

فرامرزیان در مورد زمان برگزاری مراسم تجلیل گفت: مراسم تجلیل ابتدای امسال درباره قهرمانان سال های ۹۵ و ۹۶ برگزار شد. در مورد قهرمانان سال ۹۷ هم لازم است که این سال به پایان برسد و با توجه به اینکه می خواهیم رئیس جمهور در این مراسم باشد اگر در روزهای پایانی سال مقدور بود برگزار می کنیم و اگر نشد ابتدای سال آینده برگزار خواهد شد.

فرامرزیان: پاداشی برای فدراسیون جانبازان و معلولین در نظر گرفتیم

او افزود: فرصت بسیار ارزشمندی بود که بازدیدی را از فدراسیون جانبازان و معلولین داشته باشم و علاقه مند بودم قبل از سفر جاکارتا، بازدیدی را از فدراسیون داشته باشم. در بازی های پاراآسیایی نتیجه موثر و خوبی را کسب کردند که باعث سرافرازی ما شد و لازم دانستم که حضوری در فدراسیون حاضر شوم و از زحماتی که این فدراسیون کشیده است تشکر کنم.

معاون توسعه وزارت ورزش در پایان گفت: امیدوارم که تلاش این فدراسیون و هم امکان حمایت ما از آنها بتواند هر روز شرایط مناسب تری را برای ورزش جانبازان و معلولین به همراه داشته باشد ضمن اینکه جدا از بحث قهرمانی، این فدراسیون وظیفه دارد مناسب سازی فضاهای ورزشی را برای سلامت جانبازان و معلولین پیگیری و فراهم کند تا این قشر هم از امکانات برخوردار باشند.


بیشتر بخوانید:

فرامرزیان: نمی‌توانیم بیش از حد به فدراسیون فوتبال کمک کنیم /بازنشسته‌ها به زودی می‌روند

تشریح خصوصی سازی سرخابی‌ها از زبان معاون وزیر ورزش


انتهای پیام/

اظهارات فرامرزیان در بازدید از فدراسیون جانبازان و معلولین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار