وزیر ورزش و جوانان در شهرستان میامی:

یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های سفر استانی به سمنان در نظر گرفته‌شده است/دولت دوازدهم سعی دارد که تا پایان دوره‌اش بتواند منابع پروژه‌هایی که وعده داده را تأمین کرده و به اتمام برساند

وزیر ورزش و جوانان گفت: امروز در سطح بدنه دولت اما تمام تخصیص‌ها به‌گونه‌ای است که طرح‌ها تا پایان دولت به اتمام می‌رسند و نگرانی از بابت اجرای آن‌ها وجود نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان دولت تدبیر و امید در سفر دو روزه به همراه هیئت دولت به استان سمنان در نشست شورای اداری میامی گفت: بیش از یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر هیئت دولت به استان سمنان در نظر گرفته شده است.

سلطانی فر بابیان اینکه در این اعتبارات سهم تمام هشت شهرستان استان سمنان لحاظ شده است، افزود: رئیس‌جمهور در شورای اداری استان که فردا در پایان سفر دولت برگزار می‌شود، به ریز این مسائل اشاره خواهد کرد.

وی تصریح کرد: دولت دوازدهم سعی دارد که تا پایان دوره‌اش بتواند منابع پروژه‌هایی که وعده داده را تأمین کرده و به اتمام برساند  تأکید رئیس‌جمهور این است که اعضای دولت و کابینه قولی ندهند که نتوانند در دوره خودمان عملی‌اش کنند.

انتهای پیام / گ

حضور وزیر ورزش و جوانان در شهرستان میامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار