بیش از ۳۸ میلیارد تومان تسهیلات امسال در بخش اشتغالزایی شهرستان مهاباد به واجدان شرایط پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، شجاعی معاون استاندار و فرماندار شهرستان مهاباد درجلسه شورای اداری این شهرستان با اعلام این خبرگفت: امسال به بیش از ۶۰۰ طرح اشتغالزایی تسهیلات کم بازده پرداخت شده است.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان مهاباد هم گفت: در دو بخش فراگیر و اشتغال پایدار روستایی برای ۱۷۸ طرح با اشتغالزایی ۷۸۰ نفر تسهیلات پرداخت شده است.

دانشمند افزود: یکی از توفیقات کمیته فنی شهرستان جذب دو برابری سهمیه اختصاصی است که از ۱۰ میلیارد تومان به ۲۵ میلیارد و ۹۴۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.

رئیس اداره تأمین اجتماعی مهاباد هم کسب رتبه دوم تکریم ارباب رجوع توسط این اداره در استان و نیز تسهیل ارائه خدمات بیمه‌ای به کارگران ساختمانی را از فعالیت‌های تأمین اجتماعی اعلام کرد.

صالحیه افزود: در بین ۲۳ شعبه تیپ یک سازمان تأمین اجتماعی کشور، مهاباد مقام سوم را کسب کرده است که این دستاورد ناشی از ارائه تعهدات به روز این اداره است.

وی اضافه کرد: ۴۲ درصد از جمعیت شهرستان مهاباد تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند که مقام دوم استان را دراین زمینه داریم.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز مهاباد هم در این نشست گفت: صدا و سیمای مهاباد برنامه‌های مختلفی را در دهه فجر در دست تهیه و پخش دارد که ساخت مستند زندگی مدافع حرم اهل تسنن، شهید اسماعیل شجاعی یکی از این برنامه هاست که در آن به منطق و فلسفه مقاومت و پایداری و بینش بالای این شهید بزرگوار در جبهه نبرد با کفر پرداخت شده است.

امام جمعه مهاباد نیز در این نشست به پیشرفت‌های کشور در طی چهل سال انقلاب اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی به عنوان یک کشور امن در خاورمیانه و جهان شناخته شده است.

ماموستا امامی افزود: با وجود تحریم‌ها، ایران اسلامی رتبه هفتم قدرت جهانی، رتبه هفتم گردشگری جهان، رتبه ۱۷ فناوری و رتبه ششم فناوری نانو و نیز رتبه ۱۳ فن آوری هسته‌ای در تولید اورانیوم را از آن خود کرده است.

انتهای پیام/ج

برگزاری جلسه شورای اداری در شهرستان مهاباد

منبع خبرگزاری صدا وسیما مرکز مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.