معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان:

توسعه محورهای مواصلاتی تاثیر مستقیمی بر توسعه پایدار کردستان دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: توسعه راه‌ها و محور‌های مواصلاتی می‌تواند در مسیر توسعه پایدار استان کردستان نقش مستقیمی داشته باشد.

توسعه محورهای مواصلاتی تاثیر مستقیمی بر توسعه پایدار کردستان داردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، شهرام ملکی در جلسه تعیین تکلیف نقاط حادثه خیز جاده‌های برون شهری استان کردستان، اظهارداشت: طی چند سال گذشته توسعه راه‌ها و محور‌های مواصلاتی استان با شتاب مناسبی در دست اقدام بوده و در صورت پایان یافتن این طرح‌ها تاثیرات فراوانی بر روند توسعه پایدار استان را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: تسریع در روند اجرای طرح‌های راهسازی باید با جدیت پیگیری شده و هر چه سریعتر با تعیین پیمانکاران توانمند روند انجام این پروژه‌ها را تسریع بخشید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان ادامه داد: در حال حاضر در بسیاری از مسیر‌های ارتباطی استان کارگاه‌های راهسازی فعال بوده و امیدواریم با این روند در آینده نزدیک شاهد اتمام این طرح‌ها و توسعه همه جانبه محور‌های مواصلاتی استان باشیم.

ملکی با بیان اینکه با هدف کاهش حوادث در جاده‌های استان ارتقا سطح ایمنی تردد در محور‌های مواصلاتی استان در اولویت قرار دارد، یادآور شد: به منظور ارتقا سطح ایمنی تردد در محور‌های مواصلاتی به ویژه در محدوده کارگاه‌های راهسازی در سطح استان رعایت نکات ایمنی و ترافیکی با هدف تسهیل در تردد و جلوگیری از بروز هرگونه حادثه رانندگی در اولویت قرار دارد.

وی در پایان سخنان خود بیان کرد: در بحث راه‌های مواصلاتی روستایی نیز اقدامات مناسبی در حال انجام است و در این رابطه به منظور تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه کشاورزی، احشام و تسهیل در تردد روستاییان واقع در حریم راه‌های استان تدابیر مورد نیاز برای تعریض و احداث زیرگذر‌ها و روگذر‌های محور‌های روستایی پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.