قهرمانی ۲۰۱۸ جوانان جهان تنیس روی میز استرالیا؛

قرعه کشی مسابقات تنیس روی میز جوانان جهان برگزار شد

مسابقات قهرمانی جوانان تنیس روی میز جوانان جهان قرعه کشی و رقیبان ملی پوشان کشورمان مشخص شد.

وضعیت ورزشکاران در مسابقات انفرادی و دو نفره  تنیس روی میز جوانان جهان مشخص شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون تنیس روی میز، در ادامه حضور تیم ملی جوانان ایران در مسابقات جهانی بندیگو استرالیا، وضعیت ورزشکاران ایرانی برای رقابت در مسابقات انفرادی و دو نفره مشخص شد.

شانزده ورزشکار برتر رنکینگ جهانی از مرحله مقدماتی معاف و امین احمدیان با دارا بودن رنکینگ هفده‌جهانی در گروه اول مقدماتی قرار گرفت.

در مسابقات انفرادی به جز ۱۶ سید مسابقات، کلیه ورزشکاران عضو تیم‌های حاضر به اضافه ۱۶ ورزشکار دیگر از رنکینگ جهانی که کشورهایشان موفق به حضور در مسابقات تیمی نشده بودند، در شانزده گروه ۴ و ۳ نفره به رقابت پرداخته و از هر گروه یک نفر به جدول اصلی ۳۲ نفره صعود تا در کنار ۱۶ سید مسابقات بصورت حذفی تا کسب مدال رقابت نمایند.

رقابت‌های انفرادی از تاریخ ۱۵ آذر ماه برگزار می‌شود که امین احمدیان با ورزشکارانی از کشور‌های لهستان و هنگ کنگ، آریا امیری با ورزشکارانی از تایلند، پرتعال و برزیل، امیر رضا عباسی با ورزشکارانی آلمان، استرالیا و سنگاپور و حمید شمس با ورزشکارانی از روسیه، آرژانتین و آمریکا به رقابت می‌پردازند.

همچنین رقابت‌های دو نفره از شنبه تاریخ ۱۷ آذر ماه، تیم دونفره امین احمدیان و امیر رصا عباسی با تیم دونفره آرژانتین، تیم دونفره آریا امیری و حمید شمس با تیم دو نفره ژاپن و مسابقات دونفره از ابتدا بصورت حذفی و بین ۳۲ تیم دونفره انجام می‌شود.


بیشتربخوانید:

اعزام تیم ملی بانوان تنیس روی میز به تور جهانی فنلاند

شکست پینگ پنگ بازان هندی مقابل نمایندگان ایران/ کسب مقام ارزشمند هفتم تیمی جوانان جهان

رقابت‌های تنیس روی میز جوانان جهان/ ایران ۱- آمریکا ۳


انتهای پیام/

قرعه کشی رقابتت های قهرمانی جوانان جهان تنیس روی میز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار