نظارت بر پروژه های سرمایه گذاری مرکز استان اردبیل

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اردبیل از بازدید و نظارت بر پروژه های سرمایه گذاری مرکز استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محرم جعفری، سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اردبیل صبح امروز با اعلام این خبر تصریح کرد: نزدیک به یک ماه از آغاز به کار اداره میراث فرهنگی شهرستان اردبیل در ساختمان مستقل سپری شده و در این مدت اقداماتی به منظور ساماندهی تاسیسات گردشگری و پروژه های سرمایه گذاری داشتیم.

وی افزود: به منظور رفع مشکلات پروژه های سرمایه گذاری و ممانعت از تاخیر در بهره برداری نظارت جامعی بر پروژه ها انجام می شود.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان تاکید کرد: تکمیل برخی پروژه های شاخص با جدیت دنبال می شود و مطابق اهداف و سیاست های اداره کل، پروژه های بوم گردی با اولویت مورد حمایت است.

جعفری گفت: با بخشداران و دهیاران شهرستان هماهنگی های لازم صورت گرفته تا نسبت به ساماندهی اقامتگاه های بوم گردی و سازمان های مردم نهاد حوزه گردشگری اقدام شود.

وی همچنین در خصوص حمایت از طرح های اشتغال زا به صدور مجوز مشاغل خانگی اشاره کرد و افزود: 18 مجوز مستقل و سه مجوز پشتیبان با مجموع 27 مورد اشتغال از ابتدای سال صادر شده است.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان همچنین به معرفی 34 متقاضی تسهیلات مشاغل خانگی به بانک ها اشاره و تصریح کرد: از این میزان هشت متقاضی به میزان 140 میلیون تومان تسهیلات دریافت کردند.

انتهای پیام/ع

ساماندهی تاسیسات گردشگری و پروژه های سرمایه گذاری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.