پزشکیان طی تذکری در صحن:

بنده در مجلس با قدرت به لایحه CFT رأی می‌دهم/می‌خواهیم قانونی مصوب کنیم که تاجر ما تحریم نشود

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: سخنان قاضی پور درباره ضعیف النفس بودن موافقان لایحه CFT توهین بود.

بنده در مجلس با قدرت به لایحه CFT رأی می‌دهم/می‌خواهیم قانونی مصوب کنیم که تاجر ما تحریم نشودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس در صحن علنی امروز (چهارشنبه 14 آذرماه) و در جریان بررسی لایحه CFT در پاسخ به اظهارات قاضی‌پور مبنی بر ضعیف النفس بودن موافقان این لایحه طی تذکری با استناد به اصل75 گفت: ‌حرف قاضی پور توهین بود و گذشته و سابقه هرکسی معلوم است که در جنگ چگونه جنگیده و شهید و اسیر داده است.

وی ادامه داد: بیان اینگونه اظهارات در مجلس مسخره است، ما می خواهیم کاری کنیم که هیچ تاجری نتواند کار کرده و پولی دربیاورد.

پزشکیان بیان کرد:‌ بررسی و رأی موافق به این لایحه چه ربطی به ترسیدن دارد؟ ما قرار است تصمیم بگیریم و خودمان، خودمان را تحریم نکنیم و ترسو کسانی هستند که خودشان زندگی می‌کنند و با دیدن فقر و بدبختی خودشان را به کوچه علی چپ زده و از فقر دفاع می‌کنند.

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: عامل فقر و بدبختی ما هستیم که باید آن را اصلاح کنیم نه کسانی که آگاهانه از فقر دفاع می‌کنند.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در واکنش به مقایسه CFT با کاپیتولاسیون هم اظهار کرد: در کاپیتولاسیون هم سگ آمریکا محترم بود اما در اینجا می‌خواهیم قانونی مصوب کنیم که تاجر ما تحریم نشود.

وی گفت: بنده در مجلس با قدرت به این لایحه رأی می‌دهم و بگذار بدانند اگر مشکلی ایجاد شد چه کسانی این مشکل را به وجود آورده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شیعه
۱۲:۲۶ ۱۴ آذر ۱۳۹۷
اقای پزشکیان شما و امثال شما میدانید که امضای این سند اشتباه است چرا پا فشاری میکنید
آخرین اخبار