برگزاری نهضت حفظ قرآن کریم در مدارس شهرستان مهاباد

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان مهاباد گفت: نهضت حفظ جزء سی قرآن کریم ویژه دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا در شهرستان مهاباد برگزار می‌شود.

شاوله رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: نهضت حفظ جزء سی قرآن کریم ویژه دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا با تاکید بر دانش آموزان مقطع ابتدایی در سال تحصیلی جاری در تمام مدارس شهرستان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد:این نهضت با هدف تربیت حافظان قرآن کریم اجرا می‌شود.

شاوله با اشاره به اینکه این طرح، در جلسه ستاد اجرایی که در محل دفتر مدیریت آموزش و گرورش شهرستان برگزارشد، به مرحله اجرایی درآمد، افزود: این جلسه با حضور معاونین پرورشی پشتیبانی، کارشناسان ادارت اوقاف امور خیریه، ارشاد اسلامی، قران عترت ونماز، مشارکت‌های مردمی و مدیر دا القران یاسین برگزاش شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان مهاباد گفت: در این جلسه همچنین پیشنهاد شد دوره ضمن خدمت و کارگاه‌های آموزشی معلمان و آموزگاران برگزار شود. همچنین تفاهم نامه با صدا و سیما برای اختصاص بخشی از برنامه‌های پر بیننده خود جهت معرفی دانش آموزان و مدارس فعال طرح امضا شود.

وی افزود:تهیه و توزیع کتابچه حفظ جزء به صورت رایگان  با قیمت خیلی کم بین دانش آموزان، راه اندازی پویش من حافظ قرآنم در سطح مدارس، تهیه و تدوین کتابچه «راهنمای معلم» برای مجریان طرح حفظ جزء سی از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/ن

جلسه طرح ملی حفظ  جزء سی قرآن کریم در مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.