برتری بانوی تکواندوکار کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور

روناک حسین زاده تکواندوکار سقزی در رقابت‌های آزاد تکواندو بانوان که به میزبانی تهران برگزار شد توانست نشان طلا را کسب کند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رقابت‌های تکواندو آزاد قهرمانی جوانان و بزرگسالان بانوان کشور از روز سه شنبه ۱۳ آذرماه به میزبانی تهران آغاز و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

در این رقابت‌ها ۳۶۵ تکواندوکار دختر از سراسر کشور حضور دراند و رقابت‌های خو را در اوزان مختلف به مدت سه روز انجام خواهند داد.

در پایان نخستین روز از این مسابقات و با برگزاری مبارزه اوزان ۴۶-، ۵۳-، ۶۲- و ۷۳- کیلوگرم نفرات برتر بخش انفرادی این رقابت‌ها معرفی شدند.

کردستان با ۶ تکواندوکار دختر و با سرپرستی فروغ عبد محمدی و مربیگری مهری شعبانی در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد و موفق شد در وزن ۶۲- به یک نشان باارزش طلا دست پیدا کند.

در نتایج انفرادی وزن ۶۲- کیلوگرم روناک حسین زاده بانوی تکواندوکار سقزی با شکست تمامی حریفان با اقتدار بر سکوی نخست این وزن قرار گرفت و نشان زرین طلا را به گردن انداخت.

گفتنی است، رقابت‌های تکواندو آزاد قهرمانی بانوان کشور به میزبانی تهران از صبح روز سه شنبه ۱۳ آذرماه آغاز و تاکنون نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/م

درخشش تکواندوکارکردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.