مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

برخورد تعزیرات حکومتی استان اصفهان با واحدهای لبنیاتی متخلف

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان از برخورد با متخلفان فروش کالاهای لبنیاتی و صدور حکم تخلف آنها در استان اصفهان خبر داد.

غلامرضا صالحی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان در گفت و گوی اختصاصی با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان     و در پاسخ به این  سوال که تعزیرات چه برخوردی با نواسان قیمت لبنیات می کند اضافه کرد: اگرشرکت یا فروشنده ای شناسایی شد که خارج از تعرفه ی دولتی محصولی را به مردم عرضه کند تعزیرات با صدور حکم تخلف با واحد مورد نظر برخورد قضایی می کند.

صالحی با بیان اینکه درحال حاضر شرکت های لبنیاتی زیادی در سازمان تعزیرات پرونده دارند افزود : واحد های لبنی متخلف شناسایی و با همکاری سازمان صنعت ، معدن و تجارت فرم تخلف آنها تنظیم و به طور جدی رسیدگی می کنیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی درباره ی رسیدگی به پرونده های احتکار و امتناع عرضه ی کالا به بازار گفت : در ماه گذشته حکم تخلف نزدیک به 16 پرونده صادر شد.

صالحی به گشت های  ویژه بازرسی این اداره کل  در سطح بازار اصفهان اشاره کرد و  گفت : ماهانه حدود 3000 پرونده ی تخلف در اداره کل تعزیرات استان اصفهان رسیدگی می شود که  این تعداد پرونده  نتیجه ی گشت های بازرسی مشترک در سطح بازار، فروشگاه ها و تنظیم گزارش و ارسال به تعزیرات است.

 وی گفت : شهروندان در صورت مشاهده تخلفات می توانند با شماره 135 سازمان تعزیرات حکومتی و شماره 124 سازمان صنعت معدن و تجارت تماس حاصل کنند.

 

انتهای پیام /س

نظارت  تعزیرات حکومتی اصفهان بر اجناس

برچسب ها: تعزیرات ، قوه قضاییه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.