استاندار اردبیل؛

اردبیل آماده برگزاری مسابقات لیگ جهانی والیبال است

استاندار اردبیل گفت: استان اردبیل آمادگی کامل برای برگزاری مسابقات لیگ جهانی والیبال را دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در دیداربا نماینده فدراسیون جهانی والیبال از آمادگی کامل استان اردبیل از این دوره از مسابقات لیگ جهانی والیبال به میزبانی استان اردبیل خبرداد افزود: استان اردبیل پیش از این هم با برگزاری چندین مسابقات آسیایی و جهانی در سالن های ورزشی مورد تایید فدراسیون های جهانی با موفقیت برگزار و به سرانجام رسانده است.

وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات در سطح بین المللی فرصت مناسبی برای جذب توریسم ورزشی است و با استفاده از این میزبانی ها می توانیم پتانسیل های مختلف استان اردبیل را به جهان معرفی کنیم.

کریستن واسمر، نماینده فدراسیون جهانی والیبال نیز در این دیدار با اشاره به اینکه سالن های ورزشی استان اردبیل مورد تایید فدراسیون جهانی والیبال است بیان کرد: امیدواریم در سال ۲۰۱۹ که برای اولین بار در خارج از تهران مسابقات والیبال جهانی در کشور ایران برگزار می شود استان اردبیل میزبان خوبی برای این دوره از مسابقات جهانی والیبال بزرگسالان باشد.

وی گفت: هفته چهارم مسابقات والیبال لیگ ملت های جهان ۲۰۱۹ خرداد ماه سال آینده به میزبانی استان اردبیل برگزار می شود.

واسمر بیان کرد: تیم های استرالیا، فرانسه و پرتغال از هفته چهارم مسابقات والیبال لیگ ملت های جهان در این دوره از مسابقات حضور خواهند داست.

انتهای پیام/ح

مسابقات والیبال لیگ ملت های جهان ۲۰۱۹به میزبانی اردبیل برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.