قیمت مرغ در لرستان ۱۱ درصد افزایش یافته است

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، از افزایش ۱۱ درصدی قیمت گوشت مرغ در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  فریبرز حسامی،معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، از افزایش ۱۱ درصدی قیمت گوشت مرغ در این استان خبر داد.

 فریبرز حسامی  با اشاره به تعداد بازرسی‌های صورت گرفته از سطح واحد‌های صنفی استان طی هشت ماهه امسال، اظهار داشت: در این مدت ۵۲ هزار و ۳۱۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی صورت گرفته است.

وی از تشکیل چهار هزار و ۱۴۴ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در قالب این بازرسی‌ها خبر داد و گفت: ارزش ریالی این تعداد پرونده تخلفاتی ۵۹۱ میلیارد ریال بوده است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، بیان داشت: بیشترین حجم پرونده‌های تشکیل شده مربوط به عدم درج قیمت، گرانفروشی و ... بوده است.

حسامی همچنین با اشاره به انجام دو هزار و ۳۶۲ مورد بازرسی در حوزه قاچاق کالا، گفت: در این زمینه نیز ۳.۱ میلیارد ریال پرونده تخلفاتی تشکیل شده است.

وی همچنین از انجام شش هزار و ۳۱۱ مورد بازرسی از واحد‌های عرضه آرد و نان استان خبر داد و افزود: در این زمینه نیز ۵۱۷ پرونده تخلفاتی به ارزش ۳.۶ میلیارد ریال تشکیل شد.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گران شدن قیمت مرغ در بازار استان، تصریح کرد: طی یک ماه گذشته قیمت گوشت مرغ در استان ۱۱ درصد افزایش پیدا کرده و اگر روند به همین گونه باشد قیمت گوشت مرغ به ۱۳ تا ۱۴ هزار تومان هم خواهد رسید.

 

انتهای پیام/ب

 

افزایش ۱۱ درصدی قیمت مرغ در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.