مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: مشترکان صنعتی، دولتی و خانگی استان یکهزار و ۹۰۰ میلیارد ریال به این شرکت بدهکار هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  فریدون خودنیا گفت: از این میزان یکهزار میلیارد ریال بدهی مشترکان صنعتی و خانگی و ۹۰۰ میلیاد ریال مربوط به دستگاه‌های دولتی است.

وی اظهار داشت: متاسفانه دستگاه‌های دولتی و صنعت همکاری مطلوبی در پرداخت بدهی برق خود ندارند و با توجه به مشکلاتی که برای آنان پیش می‌آید، قطع برق این نهاد‌ها و صنایع اولین راهکار نیست.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصاد و اشتغال استان نمی‌توان برق صنایع بدهکار را قطع کرد بنابراین تقسیط و مهلت‌های قانونی برای آن‌ها اعمال می‌شود که برخی از این فرصت نیز استفاده نمی‌کنند.

خودنیا خواستار توجه بیشتر مشترکان به پرداخت مطالبات شرکت توزیع برق شد و گفت: این شرکت خصوصی است و اعتباری از دولت دریافت نمی‌کند.

وی ادامه داد: فروش انشعاب برق، درآمد‌های متفرقه و وصول مطالبات منابع تامین اعتبار این شرکت هستند که مشترکان نیز باید برای ادامه و ارتقا خدمات دهی شرکت برق، بدهی خود به این نهاد را بپردازند.

بیش از ۶۲۲ هزار مشترک، انشعاب شرکت توزیع برق لرستان را دریافت کرده اند.

انتهای پیام /د

مشترکان ۱۹۰۰ میلیارد ریال به برق لرستان بدهکار هستند

برچسب ها: وزارت نیرو ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.