هفته پانزدهم سری آ ایتالیا؛

یوونتوس - اینتر/ لشکر بی رحم الگری در پی شکار افعی‌ها در دربی ایتالیا

در حساس‌ترین دیدار هفته پانزدهم سری آ. ایتالیا، از ساعت ۲۳ امشب یوونتوس میزبان اینتر خواهد بود.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های فوتبال باشگاهی در اروپا، جمعه شب پیگیری می شود که در مهمترین مسابقه امشب اروپا، تیم های یوونتوس و اینتر از ساعت 23 در ورزشگاه آلیانز شهر تورین به مصاف هم می روند.

مسابقه یوونتوس و اینتر که دشمنان دیرینه محسوب می شوند همیشه از حساسیت فوق العاده ای در ایتالیا برخوردار بوده و به دربی ایتالیا معروف است. البته چند سالی است که یوونتوس وضعیت بهتری نسبت به اینتر و بقیه تیم های سری آ دارد اما این فصل نراتزوری نیز قدرت گرفته و فاصله دو تیم کمتر شده است و این حساسیت بازی را بیشتر می کند.

یوونتوس - اینتر/لشکر بی رحم الگری در پی شکار افعی ها در دربی ایتالیا

یوونتوس در حال حاضر با 40 امتیاز در صدر جدول سری آ قرار دارد و به جز یک مساوی همه مسابقات این فصل خود را در سری آ برده است. شاگردان اسپالتی نیز با 29 امتیاز در رتبه سوم قرار دارند و شکست در بازی امشب می تواند خیلی زود آنها را از شانس قهرمانی محروم کند.

دو تیم در شرایطی به مصاف هم می روند که پس از مسابقه امشب یک دیدار بسیار حساس در لیگ قهرمانان اروپا دارند. بانوی پیر چهارشنبه شب برای قطعی کردن صدرنشینی اش در لیگ قهرمانان باید در سوئیس به مصاف یانگ بویز برود و اینتر سه شنبه شب در میلان برای صعود به مرحله بعد به مصاف آیندهوون می رود. البته صعود اینتر در دست خودش نیست و باید امیدوار باشد بارسلونا مقابل تاتنهام شکست نخورد.

در تیم یوونتوس کریستیانو رونالدو با 10 گل بهترین گلزن و با پنچ پاس گل بهترین پاسور تیم محسوب می شود و در تیم اینتر ایکاردی با هشت گل بهترین گلزن و پولیتانو با سه پاس گل بهترین پاسور محسوب می شود.

یوونتوس - اینتر/لشکر بی رحم الگری در پی شکار افعی ها در دربی ایتالیا

ساندرو، بنتانکور، خدیرا و بارزالی مصدومان بانوی پیر و ناینگولان و دالبرت مصدومان نراتزوری برای این مسابقه هستند.

مصاحبه پیش از بازی الگری سرمربی یوونتوس:

فارغ از جایگاه دو تیم در جدول، یک شب جذاب را خواهیم داشت. این دیدار یک آزمون فنی و ذهنی برابر تیمی خواهیم داشت که پیشرفت زیادی داشته است و آن ها در کنار ناپولی، رقبای ما برای قهرمانی اسکودتو هستند. این دیدار همانند یک بازی در لیگ قهرمانان اروپا است.  آن ها تیمی هستند که با تکنیک و سرعت بازی می کنند و همچنین مهاجمی فوق العاده چون ایکاردی دارند. به اسپالتی بابت کاری که در اینتر انجام داده است، تبریک می گویم.

مصاحبه پیش از بازی اسپالتی سرمربی اینتر:

همه ساله یوونتوس بازیکنانی به خدمت گیرد تا بتواند نسبت به فصل قبل، متمایز باشد. وقتی در رم بودم، آن ها پیانیچ را از ما گرفتند و در این تابستان، آن ها توانستند کانسلو، بهترین مدافع راست سری آ را از چنگ ما در بیاورند. آن ها قبلا هیگواین را از ناپولی گرفتند، این مسائل واقعا مهم است. آیا تیم ها برابر یوونتوس از پیش باخته هستند و تسلیم می شوند؟ تا جایی که من دقت کرده ام، اگر برابر یوونتوس تلاش نکنید، کارتان تمام است. البته که بین ما و یوونتوس فاصله چشمگیری وجود دارد و گرفتن آن ها در جدول، سخت است. این خبر بدی است. با این حال، خبر خوب این است که کاهش فاصله با آن ها در دست خودمان است و برای این هدف بازی خواهیم کرد. باید با شخصیت بالایی برابر یوونتوس حضور یابیم.

یوونتوس - اینتر/لشکر بی رحم الگری در پی شکار افعی ها در دربی ایتالیا

آمار مسابقه:

یوونتوس اینتر را بیش از هر تیم دیگری در سری آ شکست داده است (81 بار)

تنها سه گل در سه مسابقه آخر دو تیم در تورین زده شده است.

اگر یووه این بازی را ببرد، همراه با پاری سن ژرمن با 43 امتیاز بهترین شروع یک تیم در بین پنج لیگ معتبر اروپا در 15 مسابقه نخست این فصل را رقم زده است.

  • یوونتوس با 59/3 درصد و اینتر با 59/2 درصد مالکیت توپ، بیشترین درصد مالکیت را در بین تیم های سری آ در مسبقات این فصل داشتند.
  • یوونتوس در چهار دیدار خانگی اخیر خود برابر اینتر کلین شیت کرده است.
  • یوونتوس در چهار دیدار اخیر خود کلین شیت کرده است.
  • یوونتوس در هفت دیدار خانگی اخیر خود برابر اینتر شکست نخورده است.
  • اینتر در 9 دیدار از 10 دیدار اخیر خود در سری آ شکست نخورده است.

یوونتوس - اینتر/لشکر بی رحم الگری در پی شکار افعی ها در دربی ایتالیا

ترکیب احتمالی:

یوونتوس: شزنی، کلینی، بونوچی، کانسلو، دیشیلیو، پیانیچ، متوئیدی، کوادرادو، دیبالا، رونالدو و مانژوکیچ

اینتر:  هندانوویچ، دی فرای، اشکرینیار، دی آمبروزیو، آساموا، بروزویچ، وسینو، پرشیچ، ژائو ماریو، پولیتانو و ایکاردی


بیشتر بخوانید:

تساوی فیورنتینا و سمپدوریا در دیداری معوقه

کالیاری 1 - میلان 1/توقف روسونری در شب گلزنی هیگواین

آث میلان ۲ - پارما یک/ خوشبختی شاگردان گتوسو با کامبک


انتهای پیام/

پیش بازی یوونتوس و اینتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار