ترکیه و افغانستان حمله تروریستی در چابهار را محکوم کردند

وزارت خارجه افغانستان و ترکیه در پیام‌هایی ضمن محکوم کردن حمله تروریستی چابهار، با ملت و دولت ایران ابراز همدردی کردند.

ترکیه و افغانستان حمله تروریستی در چابهار را محکوم کردندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی تلویزیون تی آر تی ترکیه، وزارت امور خارجه ترکیه در بیانیه‌ای حمله تروریستی چابهار را نفرت انگیز توصیف و برای جان باختگان این حمله از درگاه الهی آرزوی مغفرت و برای مجروحان آرزوی شفای عاجل کرد.

وزارت امور خارجه ترکیه در این بیانیه با دولت و مردم ایران ابراز همدردی کرد.

وزارت خارجه افغانستان نیز اعلام کرد: افغانستان که به علت مبارزه با تروریسم، قربانیان زیادی را متحمل شده، باور دارد که تروریسم غیرقابل تفکیک و دشمن مشترک جامعه بشری است.

در ادامه این پیام آمده است: دولت افغانستان با اظهار همدردی و تسلیت به مردم و دولت کشور دوست جمهوری اسلامی ایران به خاطر جان باختن و زخمی شدن شهروندان این کشور، بار دیگر بر ضرورت همبستگی و همکاری نزدیکتر کشور‌ها در مبارزه با این دشمن مشترک تأکید می‌کند.

صبح دیروز پنجشنبه، بر اثر انفجار یک دستگاه خودروی بمب‌گذاری شده مقابل فرماندهی انتظامی شهرستان چابهار، ۲ تن شهید و شماری از هموطنانمان زخمی شدند. معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان اسامی شهدای حادثه تروریستی را ستوان دوم «داریوش رنجبر» و سرباز وظیفه «ناصر درزاده» اعلام کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۲:۱۵ ۱۶ آذر ۱۳۹۷
انشالله ریشه ظلم و دشمنان هر چه زودتر خشک و نابود بشه
آخرین اخبار