امام جمعه بافق؛

دانشجویان در مسائل علمی و سیاسی نقش آفرین هستند / مدیریت در اختیار جوانان قراره داده شود

خطیب جمعه بافق گفت: دانشگاه و دانشجو در زمان انقلاب در کنارهم در پیروزی انقلاب شکوهمند موثربودند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه شهرستان بافق با اشاره به تحولات دوران انقلاب و نقش دانشجویان انقلابی در پیروزی و پیشبرد اهداف انقلاب، به تشریح اتفاقات ۱۶آذر و شهادت دانشجویان پرداخت.

وی با بیان اینکه دشمن بر روی دانشجویان و تفکرات انقلابی برنامه ریزی کرده است، افزود:دانشجو در مسائل علمی و سیاسی نقش آفرین است و باید قدرت تحلیل داشته و دشمن را بشناسد.

خطیب جمعه بافق تصریح کرد:دانشجویان در خط امام و نظام هستند و آینده کشور باید بدست دانشجویان اداره شود و فضای دانشگاه نیز باید معنوی، علمی و تحلیلی باشد.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با مسئله بازنشستگان گفت:حلقه مدیریت برای جوانان باید باز و به جوانان تحصیل کرده باید بها داده شود تا از استعداد‌های درونی خود استفاده کنند.

امام جمعه بافق با بیان اینکه اطلاق قانون بحث کاملی نیست تصریح کرد:برخی‌ها تجربه دارند و باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرد و مجلس باید این مسائل را استثنا کند.

وی با اشاره به اجلاس سراسری نماز و پیام‌های مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد:نماز عمود دین است و بسیاری از گره‌ها را باز می‌کند و باید برای اقامه نماز در فضای خانواده و آموزش و پرورش جاذبه ایجاد شود.

حجت الاسلام سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کار خیر انسان را نجات می‌دهد گفت:افرادی که در پیشگاه خداوند توبه کرده اند مورد لطف آن قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ ا

حلقه مدیریت برای جوانان باز شود

برچسب ها: نمازجمعه ، روزدانشجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار