درویش: مسئولان وزارت ورزش برای جانشینی گرشاسبی با من صحبت نکرده اند / ۲ دستی به سایپا چسبیده ام!

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: مسئولان وزارت ورزش و جوانان برای جانشینی حمیدرضا گرشاسبی در پرسپولیس با من صحبت نکرده اند.

درویش: مسئولان وزارت ورزش برای جانشینی گرشاسبی با من صحبت نکرده اند / ۲ دستی به سایپا چسبیده ام! رضا درویش، مدیرعامل باشگاه سایپا در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره اینکه آیا مسئولان وزارت ورزش و جوانان با توجه به جدی بودن بحث جدایی حمیدرضا گرشاسبی از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس برای جانشینی گرشاسبی صحبتی با او انجام داده اند یا خیر، بیان کرد: ابتدا امیدوارم مشکل گرشاسبی برای ادامه مدیریت در پرسپولیس حل شود چراکه او از مدیران زحمتکش و توانمند ورزش ایران است که با در نظر گرفتن انصاف تاکنون اقدام‌های خوبی هم در باشگاه پرسپولیس انجام داده است. با این وجود تاکنون هیچ صحبتی از سوی مسئولان وزارت ورزش برای جانشینی گرشاسبی با من نشده است.

او ادامه داد: با اینکه خودم طرفدار پرسپولیس هستم، اما اکنون تمام تمرکزم روی مدیریت باشگاه سایپا است و به قول معروف ۲ دستی به این باشگاه چسبیده ام. امیدوارم تیم ما امروز (جمعه) با برتری مقابل صنعت نفت در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به نیمه نهایی صعود کند و گام بلندی برای کسب قهرمانی این رقابت‌ها بردارد.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره اینکه اگر جدایی گرشاسبی از پرسپولیس قطعی بشود تمایلی برای مدیریت در این باشگاه دارد یا خیر: من که نباید به این سوال جواب بدهم و بهتر است درباره موضوع جانشینی گرشاسبی صحبت نکنیم.

این اظهارات درحالی از سوی درویش مطرح شد که برخی رسانه‌ها از او به عنوان گزینه جدی مسئولان وزارت ورزش برای جانشینی مدیرعامل فعلی باشگاه پرسپولیس خبر داده اند.


بیشتر بخوانید:

صنعت نفت آبادان - سایپا/ نیمه نهایی جام حذفی برای دایی در گرو عبور از برزیلی‌ها

دایی: سایپا را در نیم فصل دوم تقویت می‌کنیم /هنوز در شوک گل استقلال هستم

سایپا یک - استقلال خوزستان یک/ بحران‌زده‌ها از دایی امتیاز گرفتند


انتهای پیام/

اظهارات رضا درویش مدیر عامل باشگاه سایپا درباره احتمال حضورش در پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار