معرفی برترین خودرو‌های رونمایی شده در نمایشگاه بین‌المللی لس‌آنجلس ۲۰۱۸ (قسمت دوم)

نمایشگاه Los Angeles Auto Show هرساله در آخرین ماه سال میلادی برگزار می‌شود و میزبان ده‌ها اتومبیل لوکس و جدید از شرکت‌های مختلف جهان است.

معرفی برترین خودرو‌های معرفی شده در نمایشگاه بین‌المللی لس‌آنجلس 2018 (قسمت دوم)به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس یک مراسم سالانه است و همواره یکی از مهم‌ترین رویداد‌های خودرو در جهان محسوب می‌شود. این نمایشگاه برای اولین بار در سال 1907 برگزار شد و محل معرفی بسیاری از خودرو‌های خاطره‌انگیز و نوستالوژیک در سالیان گذشته بوده‌ است. این رویداد هر ساله در ابتدای ماه پایانی سال (دسامبر) برگزار می‌شود، معمولا در ابتدا چند روز به معرفی خودرو‌های جدید، ارائه فناوری‌های به کار رفته و کنفرانس‌های مطبوعاتی اختصاص پیدا می‌کند و در ادامه 10 روز برای بازدید عموم در نظر گرفته می‌شود. در طول این 10 روز امکان بررسی خودرو‌ها، پیش‌خرید، خرید با تخفیف و حتی رانندگی آزمایشی (برای بعضی از خودرو‌ها) برای بازدیدکنندگان فراهم می‌شود.

در ادامه بررسی بهترین خودرو‌های نمایشگاه بین‌المللی لس‌آنجلس، با تمرکز بیشتر بر روی خودرو‌های شاستی‌بلند به معارفه محصولاتی از ریوین، هیوندا، پورشه، کیا، بی‌ام‌دبلیو و طرح مفهومی ون جدید فولوکس‌واگن می‌پردازیم. همچنین بخش اول این گزارش را می‌توانید لز طریق لینک زیر دنبال کنید:


بیشتر بخوانید: معرفی بهترین اتومبیل‌های رونمایی شده در نمایشگاه بین‌المللی لس‌آنجلس ۲۰۱۸ / قسمت اول 


معرفی برترین خودرو‌های معرفی شده در نمایشگاه بین‌المللی لس‌آنجلس 2018 (قسمت دوم)

اتومبیل Rivian R1T

شاید بتوان گفت وانت R1T جذاب‌ترین محصول معرفی شده در نمایشگاه امسال بود که توجه تمام رسانه‌ها را به خود جلب کرد. این وانت که لقب "وانت رویاها" را یدک‌ می‌کشد تمام الکترونیکی بوده و با تکنولوژی برتر خود رقیب سرسختی برای تمام پیکاب‌های بازار چه سوختی و چه الکترونیکی خواهد بود. در این وانت از چهار موتور 147 کیلوواتی استفاده شده (هر موتور به یک چرخ متصل است) که قدرت نهایی را برای عبور از مناطق ناهموار بالا می‌برد. همچنین این خودرو با سه مدل باتری متفاوت با توان و محدوده حرکت مختلف عرضه می‌شود که دست خریداران را برای انتخاب مدل مناسب خود باز می‌گذارد. 125 مایل بر ساعت سرعت نهایی R1T است همچنین این پیکاپ توانایی حمل 800 کیلوگرم و بکسل 5 تن بار را دارد. توضیحات تکمیلی در لینک خبر این خودرو در ادامه آورده شده است.


بیشتر بخوانید: اولین وانت تمام الکترونیکی Rivian را ببینید +تصاویر


معرفی برترین خودرو‌های معرفی شده در نمایشگاه بین‌المللی لس‌آنجلس 2018 (قسمت دوم)

اتومبیل 2020 Hyundai Palisade

شاستی‌‍بلند جدید هیوندا، به عنوان پرچم‌دار SUV این شرکت شناخته می‌شود، Hyundai Palisade دارای سه ردیف صندلی است که ظرفیت سرنشینان را به 8 نفر افزایش می‌دهد. همچنین این خودرو دارای ظرفیت بار بیش‌تر نسبت به رقبا و امکانات امنیتی فعال و پیشرفته در تمام مدل‌های خود می‌باشد که آن را مناسب استفاده خانواده‌های پرجمعیت می‌کند.

امکانات مناسب یاد شده شامل درگاه USB  در هر سه ردیف است امکان واردکردن و انتخاب موسیقی را برای تمام سرنشینان فراهم می‌کند، سیستم بلند‌گوی داخلی برای گفت‌وگو افراد ردیف آخر با راننده تعبیه شده است، حالت استریو بلند‌گو‌های عقب خودرو را خاموش می‌کند تا مزاحم خواب کودکان نشود و دریچه توزیع سقف، هوا را به صورت مساوی در تمام خودرو پخش می‌کند. از دیگر ‌ویژگی‌های این خودرو صفحه لمسی عریض 10.5 اینچی سیستم هوشمند مرکزی است که Apple CarPlay و Android Auto را پشتیبانی می‌کند و دارای سامانه مانیتورینگ نقاط مختلف خودرو است تا راننده مطمئن شود حال سرنشینان خوب است و کودکان کار خطرناکی نمی‌کنند. عرضه این خودرو برای تابستان 2019 برنامه‌ریزی شده است.

معرفی برترین خودرو‌های معرفی شده در نمایشگاه بین‌المللی لس‌آنجلس 2018 (قسمت دوم)

اتومبیل 2020 Porsche 911

نسل جدید پورشه 911 در دومدل Carrera S و Carrera 4S پا به نمایشگاه امسال لس‌آنجلس گذاشت. این دو خودرو با موتور 3.0 لیتری توربوشارژ با 6 سیلند و قدرت 443 اسب‌بخار استاندارد شده اند. نسل جدید پورشه نسبت به مدل‌های قبلی سرعت بالاتری دارند، مدل Carrera S  به دیفرانسیل دو چرخ سرعت 191مایل در ساعت دارد و مدل Carrera 4S با دیفرانسیل چهارچرخ  و به سرعت 190 مایل در ساعت، (2 مایل نسبت به مدل سال قبل) افزایش داشته است.

همچنین بسته Sport Chrono  به عنوان آپشن در نظر گرفته شده که مدل 4S با بسته Sport Chrono  می‌تواند صفر تا 60 مایل را در 3. ثانیه طی کند که کمتر از یک ثانیه با رکورد پورشه قدرتمند و گران‌قیمت 911 GT3 فاصله دارد. تجهیزات ایمنی در نسل جدید پورشه پیشرفت زیادی داشته است و حالت مخصوص شرایط لغزنده به خودرو اضافه شده است. 2020 Porsche 911 Carrera S باقیمت پایه 113,200 دلار عرضه می‌شود. اطلاعات کامل‌تر درباره این مدل در خبر پایین آورده شده است.


بیشتر بخوانید: اولین تصاویر نسخه ۲۰۲۰ اتومبیل Porsche ۹۱۱ منتشر شد +تصاویر


معرفی برترین خودرو‌های معرفی شده در نمایشگاه بین‌المللی لس‌آنجلس 2018 (قسمت دوم)

اتومبیل 2020 Kia Soul

نسل سوم کیا Soul  دارای تمام ویژگی‌های مثبت بسیار است، یک خودرو جمع‌و‌جور با تکنولوژی به‌روز، امکانات زیاد و در مدل‌های متنوع که می‌تواند نظر خریداران را به خود جلب کند. مدل EV با باتری الکترونیکی عرضه ‌می‌گردد که از جنس لیتیون-یونی پلیمری ساخته شده و 39 کیلووات/ساعت ظرفیت دارد، این باتری نیروی بیش‌از 200 اسب‌بخار تولید می‌کند و با یک بار شارژ محدوده 140 مایل (220 کیلومتر) را طی می‌کند. مدل GT وX-Line  با ظاهری اسپرت و جوان‌پسندتر با دو قدرت 147 و 201 اسب‌بخار با صفحه نمایش لمسی 10.5 اینچی نیز در دسترس‌ خواهد بود.

معرفی برترین خودرو‌های معرفی شده در نمایشگاه بین‌المللی لس‌آنجلس 2018 (قسمت دوم)

اتومبیل BMW X7

X7 که لقب بزرگ‌ترین شاستی‌بلند در حال تولید شرکت بی‌ام‌دبلیو را به خود اختصاص داده هرچند در ماه مارچ معرفی شد اما در نمایشگاه امسال نسخه آمریکای‌شمالی این خودرو با تغییرات اندک نسبت به مدل اصلی معرفی شد و از این پس مردم این منطقه می‌توانند این محصول را با قیمت پایه 73,900 دلار پیش خرید کنند. X7 که در دسته خودرو‌های لاکچری قرار می‌گیرد با دو موتور 3.5 لیتری توربوشارژ همراه‌6 سیلندر خطی با 335 اسب‌بخار قدرت یا 4.4 لیتری توربو دوگانه همراه 8 سیلندر V شکل و 458 اسب‌بخار برای خریداران امریکای‌شمالی در دسترس خواهد بود. سیستم انتقال خودرکار 8 سرعته و دیفرانسیل چهار چرخ ، ویژگی مشترک هر دو مدل است.

معرفی برترین خودرو‌های معرفی شده در نمایشگاه بین‌المللی لس‌آنجلس 2018 (قسمت دوم)

اتومبیل Volkswagen I.D. BUZZ CARGO

فولوکس‌واگن با طرح مفهومی از ون تمام الکترونیکی خود در نمایشگاه حضور پیدا کرد. این خودرو از لحاظ فنی دارای باتری با دو ظرفیت 48 و 111 کیلووات/‌ساعت  است که محدوده 550 کیلومتر را با یک شارژ طی میکند، موتور الکتریکی 150 کیلوواتی همراه با دیفرانسیل چرخ‌های جلو (دیفرانسیل چهار چرخ به صورت آپشن) برای این خودرو انتخاب شده که کاملا مناسب است همچنین نهایت سرعت CARGO به 160 کیلومتر در ساعت می‌رسد. این ون توانایی حمل 800 کیلو بار یا مسافر را دارد. سقف خورشیدی با تبدیل انرژی خورشید به برق می‌تواند تا 15 کیلومتر به محدوده حرکت این خودرو اضافه کند ضمنا باتری قابلیت شارژ سریع را دارد که80% شارژ در نیم‌ساعت برای باتری 111کیلوواتی و در 15 دقیقه برای باتری 48 کیلوواتی را به ارمغان می‌آورد.

انتهای پیام/

بهترین خودروهای رونمایی شده در نمایشگاه بین‌المللی لس‌آنجلس

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۹:۰۴ ۱۷ بهمن ۱۳۹۷
پس چرا خبری از پراید و 206 و 207 ما نیست؟! از نظر مقایسه قیمتی که خودروهای اسران از هر خودرویی گرانتر هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۱۷ آذر ۱۳۹۷
بیچاره ما اونا کجا و ما کجا!!!!؟ کاش خودروساز های داخلی هم در این نمایشگاه شرکت کرده بودند
آخرین اخبار