با حضور معاون وزیر؛

پوستر فراخوان ایده‌های قرآنی در نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت رونمایی شد

پوستر فراخوان ایده‌های قرآنی با حضور معاون وزیر ارشاد در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد مقدس رونمایی شد.

پوستر فراخوان ایده‌های قرآنی در نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت رونمایی شدبه گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با هدف ایجاد تحول و نوآوری در برگزاری هر چه با شکوه‌تر چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد مقدس، با حضور عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،جعفر مروارید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و جمعی از کارشناسان و روسای گروه قرآن و عترت استان ها پوستر فراخوان ایده های قرآنی رونمایی شد .
 
صاحب نظران، نخبگان و کلیه ایده پردازان می‌توانند تا اول بهمن ماه سال جاری در حوزه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی ایده‌های خود را به دبیرخانه دائمی نمایشگاه ارسال نمایند.

گفتنی است؛ ارسال ایده‌ها باید در بخش‌های تخصصی نمایشگاه از جمله کودک و نوجوان، هنری، حوزه و دانشگاه، مؤسسات قرآن و عترت، مسابقات، عفاف و حجاب، نشر مکتوب، نشر دیجیتال، محافل قرآنی و... باشد. همچنین ایده‌های رسیده به دبیرخانه در دهه مبارکه فجر توسط شورای انتخاب بررسی می‌شود.

از صاحبان ٨ ایده برتر با هدایای نفیس مادی و معنوی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد مقدس تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/
برچسب ها: احادیث ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار