برای چابک‎سازی دستگاه‌های اجرایی تلاش شود

استاندار چهارمحال و بختیاری از مدیران استان خواست؛ در راستای چابک‎سازی دستگاه‌های اجرایی تلاش کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان، با اشاره به اصلاح شاخص‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها، از سازمان مدیریت و برنامه ریزی خواست؛ اصلاح و تحول در نظام اداری به همراه بهبود شاخص‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و مدیران را در دستور کار قرار دهد.

وی با بیان اینکه ارزیابی سالانه عملکرد دستگاه‌ها، ارزیابی مجموعه فعالیت یک دستگاه اجرایی است نه مدیر آن دستگاه، افزود: عملکرد دستگاه‌های اجرایی باید منجر به چابک‎سازی دستگاه، کاهش هزینه‌ها و صرفه جویی، رعایت حرمت ارباب رجوع و رضایتمندی مردم شود.

عباسی افزود: در ارزیابی دستگاه‌های اجرایی و مدیران کل باید سطح بندی دستگاهی صورت گیرد.

وی یادآور شد: توجه به شاخص‌های عمومی و اختصاصی مشخص شده برای ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و مدیران کل می‌تواند از تضییع حقوق جلوگیری کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مشارکت کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و کمک به ارزیابان می‌تواند در ارزیابی دقیق دستگاه‌های اجرایی و مدیران کل مؤثر باشد.

عباسی گفت: عملکرد دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در راه اندازی میز خدمت و کسب موفقیت‌های مرتبط با آن بررسی و در نشست بعدی شورای راهبری توسعه مدیریت استان ارائه شود.

وی تأکید کرد: نشست‌های شورای راهبری توسعه مدیریت چهارمحال و بختیاری بایستی هر سه ماه یکبار برگزار شود.

انتهای پبام/ش

شورای راهبری توسعه مدیریت چهارمحال و بختیاری

برچسب ها: استانداری ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار