تکذیب انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد سوهانک به مرکزی جدید/ تخفیف شهریه برای ازدواج دانشجویان هدیه روز دانشجو استطهرانچی گفت: انتقال دانشجویان سوهانک به مرکز جدید شایعه است و این خبر را تکذیب می‌کنم.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد در حاشیه مراسم روز دانشجو که در مجتمع دانشگاهی ولیعصر برگزار شد، و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دانشجو منشا و محور تحولات کشور است، گفت: دانشجوی تحول‌خواه سلطه‌ ستیز و استعمال ستیز بوده و مدافع استقلال کشور است.

وی ادامه داد: دانشجو می‌تواند با بصیرت به عدالت خواهی نگاه کند و چرخ پویای کشور محسوب می‌شود.

طهرانچی با اشاره به رونمایی از پیام رسان ایرانی دانشگاه آزاد در مراسم روز دانشجو گفت: دانشگاه آزاد می‌خواهد در متن جامعه و بسترساز تحول دانش بنیان باشد، چرا که در شرایط خاص کنونی این نگاه دانش بنیان دانشگاه است که می‌تواند کارگشا باشد.

برنامه پایش و ساماندهی پایان نامه‌ها راه اندازی شده است

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به وسعت کل کشور برنامه جدی برای اشتغال و اقتصاد دانش بنیان کشور دارد و در این راستا برنامه پایش برای ساماندهی پایان‌نامه‌ها راه‌اندازی شده است که به کمک این برنامه پایان‌نامه‌ها برای حل چالش‌های اقتصادی کشور تدوین می‌شوند و نگاه خاصی به فناوری سایبری و فضای مجازی داریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی با بیش از یک میلیون و 320 هزار نفر جمعیت شبکه حقیقی است که باید بتواند با یک نظام یک پارچه از تحولات فضای مجازی برای رسیدن به دانشگاه هوشمند استفاده کند.

طهرانچی افزود: در راستای تحقق دانشگاه هوشمند و استفاده از فضای مجازی در نظام یک پارچه، پیام رسان بومی را دانشجویان نخبه دانشگاه آزاد اسلامی طراحی کردند و امروز شاهد رونمایی آن هستیم.

تاسیس دانشگاه مادران برای کمک به بهبود آموزش دانشجویان

وی از بخشودگی شهریه برای هدیه ازدواج دانشجویان از امروز خبر داد و گفت: هیئت رئیسه دانشگاه به عنوان هدیه روز دانشجو از امروز آماده است تا دانشجویان کارشناسی در ترم ازدواج به عنوان هدیه از بخشودگی پرداخت شهریه برخوردار شوند و این هدیه برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی 50 درصد شهریه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: ما باید کمک کنیم که دانشجویان بین ازدواج و تحصیل تعارضی نبینند و دانشگاه مادران را در این راستا طراحی کردیم تا دانشجویان کشور در کنار علم آموزی به زندگی نیز اهمیت دهند.

طهرانچی تصریح کرد: متاسفانه به دانشجویان ما اینگونه تلقی شده بود که یا باید درس بخوانند یا زندگی و ازدواج کنند و ما در راستای رفع این تعارض‌ها تلاش کردیم تا به ازدواج در دوران دانشجویی کمک کنیم.

وی در پاسخ به سوالی در زمینه اینکه آیا افزایش ظرفیت دانشجویان علوم پزشکی امسال موجب کاهش ظرفیت در سال آینده خواهد شد، گفت: افزایش ظرفیت دانشجویان علوم پزشکی تاثیری بر ظرفیت سال آینده نخواهد داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران در زمینه برخی اخبار مبنی بر انتقال دانشجویان سوهانک به مرکزی جدید گفت: این خبر شایعه‌ است و آن را تکذیب می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.