وضعیت مبهم ستاره ایرانی برای دیدار با قهرمان فوتبال اروپا

وضعیت مصدومیت کاوه رضایی مبهم است و مسئولان باشگاه کلوب بروژ امیدوارند این بازیکن به دیدار مقابل اتلیتکو مادرید برسد.

وضعیت مبهم ستاره ایرانی برای دیدار با قهرمان اروپابه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته پایانی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و از گروه A.، سه شنبه هفته جاری ۲۰ آذر، تیم‌های کلوب بروژ و اتلتیکو مادرید در بلژیک به مصاف هم می‌روند و اگر شاگردان دیه گو سیمئونه به پیروزی برسند، صدرنشینی شان قطعی می‌شود. البته این مسابقه برای تیم بروژ، اهمیت خاصی ندارد، زیرا حضور این تیم در لیگ اروپا قطعی است.

پس از اینکه ایوان لکو، سرمربی کلوب بروژ از مصدومیت زانو رضایی در تمرینات خبر داد، اعلام کرد این بازیکن به طور قطع در مقابل واسلند (این دیدار شب گذشته برگزار شد و بروژ ۲ بر یک شکست خورد) حضور نخواهد داشت، اما امیدوار هستیم تا از این بازیکن مقابل اتلیتکو مادرید استفاده کنیم.

کادر پزشکی تیم بروژ در حال تلاش است تا هرچه زودتر مصدومیت زانو این بازیکن به پایان برسد و کادرفنی بتواند از زوج او و وسلی در خط حمله مقابل تیم اسپانیایی استفاده کند. البته رضایی اگر به اردوی تیم ملی فوتبال ایران دعوت شود، مشکلی برای حضور در اردو‌ها نخواهد داشت و می‌تواند در بازی‌های تدارکاتی حضور یابد.

دیدار تیم‌های کلوب بروژ و اتلیتکو مادرید ۲۰ آذر و از ساعت ۲۳:۳۰ برگزار خواهد شد. درحال حاضر شاگردان دیه گو سیمئونه با کسب ۱۲ امتیاز از ۵ بازی در رده نخست قرار دارند و دورتموند با ۱۰ امتیاز دوم است و یاران کاوه رضایی با ۵ امتیاز در رده سوم جای دارند. در قعرجدول هم موناکو با هدایت تیری آنری قرار دارد.


بیشتر بخوانید:

رقابت بونجاح با کاوه رضایی برای پیوستن به تیم قهرمان اروپا

مهاجمان بی خطر، سوغات دیدار با ونزوئلا!

لیورپول در پاریس تا آستانه حذف پیش رفت/تکلیف صعود تاتنهام و اینتر در ویمبلی مشخص نشد


انتهای پیام/

وضعیت مبهم کاوه رضایی برای دیدار با اتلیتکو مادرید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار