سازمان تامین اجتماعی هشدار داد؛

کلاهبرداری از مردم با عنوان ارائه کارت هوشمند سلامت

مدیر کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی نسبت به نوع جدید کلاهبرداری از مردم با عنوان «ارائه کارت هوشمند سلامت سازمان تامین اجتماعی» هشدار داد.

سازمان تامین اجتماعی کارت هوشمند سلامت توزیع نمی‌کندبه گزارش  حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، امیرعباس تقی پور مشاور مدیرعامل و مدیر کل روابط عمومی این سازمان نسبت به نوع جدید کلاهبرداری از مردم با عنوان ارائه کارت هوشمند سلامت سازمان تامین اجتماعی هشدار داد و از مردم خواست هر گونه تماس یا مراجعه به بیمه شدگان و مستمری بگیران در این خصوص را با تماس با شماره تلفن ۱۴۲۰ (مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی) گزارش دهند.

تقی پور با تاکید بر اینکه سازمان تامین اجتماعی هیچ گونه کارت هوشمند سلامتی ارائه نکرده است و برنامه‌ای هم در این زمینه ندارد، گفت: نحوه ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان و مستمری بگیران در مراکز درمانی ملکی و دولتی و دانشگاهی مشخص است. بیمه شدگان در مراجعه به مراکز ملکی فقط با ارائه کد ملی و بدون نیاز به دفترچه، خدمات را دریافت می‌کنند و مراکز درمانی دانشگاهی و دولتی، خدمات را به بیمه شدگان با ارائه دفترچه بیمه این سازمان ارائه می‌کنند و کارت هوشمند سلامت مطرح نیست.

تقی پور تصریح کرد: این موضوع توسط نهاد‌های قانونی سازمان تامین اجتماعی نیز در حال پیگیری است.

مشاور مدیرعامل و مدیر کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی گفت: هر گونه اخبار و اطلاعیه‌های مرتبط با این سازمان توسط سایت سازمان تامین اجتماعی و رسانه‌های گروهی به اطلاع بیمه شدگان و مستمری بگیران رسانده می‌شود و این عزیزان برای دریافت اطلاعات و اخبار فقط به کانال‌های اطلاع رسانی معتبر مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار