مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل؛

از طرح های پژوهشی حوزه کار و تعاون در اردبیل حمایت می شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: از طرح های پژوهشی حوزه کار و تعاون در استان اردبیل حمایت می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قاسم رحیمی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در جلسه کمیته آموزش و پژوهش اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با هدف بررسی و ارزیابی نتایج طرح پژوهشی (بررسی مشکلات بنگاه های اقتصادی استان و ارایه راهکارهای برون رفت از وضعیت موجود با هدف حفظ اشتغال موجود) افزود: انتظار می رود نتایج این طرح پژوهشی در تصمیم گیری های استانی بویژه در جلسات کارگروه اشتغال استان و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید راهگشا و مفید باشد.

وی با بیان اینکه واحدهای تولیدی و بنگاه های اقتصادی استان اردبیل در چند سال اخیر با مشکلات عدیده ای مواجه هستند، اظهار کرد: شناسایی این مشکلات و ارائه راهکارهای برون رفت از این وضعیت با هدف حفظ اشتغال موجود، ضرورت انجام تحقیق در این خصوص را نشان می دهد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: این اداره کل آماده حمایت از طرح های پژوهشی حوزه کار و تعاون می باشد.

رحیمی افزود: اتاق فکر این کمیته شامل مجموعه ای از صاحب نظران و کارشناسان خبره به منظور بررسی،پژوهش، آسیب شناسی و ارائه مشاوره و ایده، برای مسایل حوزه های مربوط به وزرات متبوع است .

وی افزود: هدف از تشکیل این کمیته، نیازسنجی و اولویت بندی موضوعات تحقیقاتی،اجرای طرح های آموزشی در سطوح (میکرو پروژه – متوسط – بزرگ)،حمایت از پایان نامه های دانشجویان در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری در راستای اهداف وزارت متبوع و اجرای آموزش ضمن خدمت همکاران به صورت جامع و یکپارچه است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل تصریح کرد: تغییر در دیدگاه علمی و ایجاد نگاه کاربردی، می تواند تغییر در روند علمی دانشجویان ایجاد و وظیفه ماست که دانشجویان را به سمت تحقیقاتی که مباحث روز جامعه  و مشکلات دستگاه های اجرایی است سوق دهیم.

رحیمی گفت: با توجه به رویکرد جدید وزارت متبوع در بحث آموزش و پژوهش و با استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت های موجود، تغییرات لازم در پیشبرد بهتر روند علمی به سطوح بالاتر را اجرایی کنیم.

وی بیان کرد: از جمله مهمترین فعالیت های این کمیته، نیازسنجی و تدوین اولویت های آموزشی و پژوهشی استان و هدایت فعالیت های تحقیقاتی به سمت دانش اجتماعی وزارت متبوع است و امید است در این مسیر با کاربردی نمودن نتایج پژوهش ها، راهبردهای موثر در جهت حل مسائل ارائه شود.

انتهای پیام/ح

حمایت از طرح های پژوهشی در اردبیل

برچسب ها: پژوهش ، کار و تعاون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.