معاون دانشجویی دانشکده جغرافیا دانشگاه تهران جزئیات آخرین وضعیت دانشجوی مفقودی جغرافیای این دانشگاه در کو‌ه‌ دماوند را مطرح کرد.

آخرین جزئیات از دانشجوی مفقودی دانشگاه تهرانعباس احمدی معاون دانشجویی دانشکده جغرافیا دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین وضعیت سلامت دانشجوی مفقودی جغرافیای این دانشگاه گفت: متاسفانه تاکنون هیچ اطلاع رسمی از دانشجوی مفقودی این دانشگاه که بنابر گفته اطرافیان، برای کوهنوردی به منطقه دماوند رفته بوده، مطرح نشده است.

وی ادامه داد: در روزهای اولیه پس از این اتفاق، تیمی 50 نفره به دماوند اعزام شد،‌ تیم جستجوگر در سه مسیر رفت و برگشت مشغول فعالیت شدند اما متأسفانه در هر سه مسیر ناکام مانده و دانشجوی ناپدیده شده را پیدا نکردند.

معاون دانشجویی دانشکده جغرافیا دانشگاه تهران در خصوص کشف جسد این دانشجو ادامه داد: با وجود بررسی‌ تیم‌های جستجوگر به کوه دماوند اثری از این دانشجو پیدا نشد و جسدی که در همان روزهای اولیه  پیدا شده بود متعلق به این دانشجو نبود.

احمدی تصریح کرد: در این بین موضوعی که مطرح شده این است که در حال حاضر خبر رسمی درخصوص اینکه اساسا این دانشجو به کوه رفته و یا در کوه اتفاقی برای وی رخداده است، در دست نیست.

معاون دانشجویی دانشکده جغرافیا دانشگاه تهران در پاسخ به این فرضیه که آیا این دانشجو فرار کرده است یا خیر، اظهار کرد: باوجود اینکه چنین فرضیه‌ای مطرح است اما مسئله اینجا است که متاسفانه هیچ خبری از این دانشجو نیست، در هماهنگی‌های صورت گرفته با مرزبانی هیچ خبری مبنی بر دیدن شدن این دانشجو بدست نیامده است و این امکان وجود دارد که این فرد به صورت غیر قانونی از مرز خارج شده باشد.

احمدی گفت: تا به امروز نهادهای رسمی مانند هلال احمر و فدراسیون کوهنوردی اطلاعی دقیق و قابل اعتماد به دانشگاه اعلام نکرده‌اند، متاسفانه در عکس‌های هوایی مناطق عبوری دانشجوی مفقود شده نیز چیزی مشاهده نشده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر باتوجه به نامناسب شرایط آب و هوایی در کوهستان جستجو از سوی نهادهای رسمی خاتمه یافته و ممکن است جستجوهای تکمیلی در فصل بهار انجام شود.

معاون دانشجویی دانشکده جغرافیا دانشگاه تهران یادآور شد: به هرحال امیدوار هستیم مشکل خاصی برای دانشجوی مفقودی رخ نداده باشد، باید فرضیات را دنبال کنیم تا از این وضعیت خارج شویم.

انتهای پیام/

وضعیت دانشجوی مفقودی دانشگاه تهران نامعلوم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار