رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه؛

روزانه بیش از ۱۰ فقره عملیات امداد و نجات درشهر ارومیه انجام می‌شود

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: در طول روز بیش از ۱۰ فقره عملیات امداد و نجات در سطح شهر ارومیه صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،ابراهیم شاد قوشچی رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه با اعلام اینکه از بین تماس‌های دریافتی از طریق ستاد ۱۲۵، درصد بسیار کمی از تماس‌های تلفنی منجر به انجام عملیات امداد و نجات می‌شود، اظهار کرد: در طول روز بیش از ۱۰ فقره عملیات امداد و نجات در سطح شهر ارومیه صورت می‌گیرد.

وی افزود: در طی روز تعداد بیشماری تماس با سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه صورت می‌گیرد که تنها از این تعداد بی شمار درصد بسیار کمی واقعیت داشته و مابقی کسب اطلاعات و مزاحمت‌های تلفتی است.

شاد قوشچی تماس‌های تلفنی مزاحم را یکی از موانع در انجام هر چه صحیح‌تر و سریعتر وظایف پرسنلی آتش نشانی شمرد و گفت: متاسفانه با این تماس‌های غیر ضروری و مزاحم بیش از ۵۰ درصد از وقت کارشناسان سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه صرف پاسخگویی به این گونه تماس‌ها می‌شود.

وی بیان کرد: اگر در هر برنامه تلویزیونی مرتبط با موضوع سلامت و خدمات اجتماعی بتوان به طرق مختلف به موضوعاتی همچون مزاحمت‌های تلفنی و عواقب زیانبار آن اشاره کرد بر روند کاهش این مزاحمت‌ها تاثیر گذار باشند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از جمله مولفه‌های کاهش مزاحمت‌های تلفنی و غیر ضروری را آموزش عمومی، آموزش دانش آموزان و اطلاع رسانی و فرهنگ سازی از طریق رسانه‌های عمومی عنوان کرد.
 
انتهای پیام/
 

ماهانه 300 فقره عملیات امداد و نجات درشهر ارومیه انجام می‌شود

برچسب ها: شهرداری ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.