مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه؛

مسئولان در مقابل خون‌شهدا وظیفه دارند

مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه گفت:امروز هر مسئولی در هر جایگاه و مقامی که حضور دارد باید توجه داشته باشد که در مقابل این خون‌های پاک وظیفه دارد رسالت خود را به‌خوبی به انجام برساند.

امروز هر مسئولی در مقابل خون‌های پاک شهدا وظیفه داردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حجت‌الاسلام عسگری مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه گفت: شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بستر و فرصت مغتنمی است که بتوانیم اهداف بنیاد را به بهترین وجهی پیاده‌سازی کنیم.

حجت‌الاسلام عسگری افزود: همه باید این نکته را متوجه باشیم بدانیم که اگر امروز ایران اسلامی دارای عزت، شرافت و کرامت است به یمن ایثار و فداکاری شهدای بامعرفت و گران‌قدری است که سینه خود را در میدان مبارزه با دشمنان اسلام و انقلاب سپر کرده و ایران اسلامی را به این اقتدار و عظمت رساندند.

مسئول بنیاد شهید استان کرمانشاه ادامه داد: امروز هر مسئولی در هر جایگاه و مقامی که حضور دارد باید توجه داشته باشد که در مقابل این خون‌های پاک وظیفه دارد رسالت خود را به‌خوبی به انجام رسانده و آنچه را که در توان دارد برای حاکمیت ارزش‌های اسلامی به کار بندد.

وی با اشاره به اینکه در آستانه 40 سالگی انقلاب هستیم اظهار داشت: دشمن تلاش می‌کند که با تبلیغات سوء فرهنگ ایثار و شهادت را فرهنگ خشونت نشان دهد درحالی‌که شهدا و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به‌خوبی نشان دادند که انسان‌دوستی، مهربانی، خیرخواهی و ایثارگری برای دیگران شاخصه مهم و ارزشمند این فرهنگ است و این فرهنگ برگرفته‌شده از دستورات مکتب نورانی اسلام است.

انتهای  پیام/ز

دشمن تلاش می‌کند که با تبلیغات سوء فرهنگ ایثار و شهادت را فرهنگ خشونت نشان دهد

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار