معاون نظارت و ارزیابی علم و فناوری ستاد نقشه جامع علمی کشور مطرح کرد؛

پیشبرد اهداف علمی کشور به کمک نقشه جامع علمی کشور

حاجی آخوندی گفت: با تصویب نقشه جامع علمی کشور توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی مراکز علمی پژوهشی به دستاوردهای امیدبخشی می‌رسند.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس حاجی آخوندی معاون نظارت و ارزیابی علم و فناوری ستاد نقشه جامع علمی کشور در نشست خبری این ستاد که صبح امروز در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد با اشاره به علم و فناوری گفت: با تصویب نقشه جامع علمی کشور توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی و ابلاغ آن توسط رئیس جمهور و حمایت‌های مقام معظم رهبری در یک دهه اخیر با اتکا به دانشمندان و مراکز علمی پژوهشی به دستاوردهای امیدبخشی برسیم.

معاون نظارت و ارزیابی علم و فناوری ستاد نقشه جامع علمی کشور با بیان اینکه دستاوردهای علمی ایران خوب بوده است، اظهار کرد : دستاوردهای ما در جهان بسیار خوب بوده است و توانسته‌ایم به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کنیم.

اعضای تشکیل دهنده ستاد نقشه جامع علمی کشور

وی با اشاره به اعضای نقشه جامع علمی کشور بیان کرد‌: این ستاد از وزرای آموزش و پروش، علوم، بهداشت و معاون علمی کشور تشکیل شده است و مامور پیش برد علنی کشور خواهد بود و طی جلسات مرتب علم و فناوری را برمبنای شاخص های جهانی بررسی می‌کند.

حاجی آخوندی با اشاره به ساختار نقشه جامع علمی کشور گفت: رئیس ستاد دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی است؛ قائم و مقام و دبیر آقای کبگانیان است این ستاد سه معاونت سیاستگذاری و برنامه ریزی، ترویج و اجرایی سازی و پایش ارزیابی و نظارت دارد و به بررسی موضوعات علمی می‌پردازند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار