باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

چرا سلبریتی‌ها می‌خواهند در هر موضوعی اظهارنظر کنند؟

موجی جدید در فضای مجازی علیه سلبریتی‌ها شکل گرفته که خود از این فضا برای گوشه رینگ بردن دیگران استفاده می‌کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، هر جایی که کانون توجه قرار می‌گیرد، سلبریتی‌ها هم حضور دارند. اینستاگرام، توییتر، فیسبوک، قاب دوربین‌های عکاسی در جشنواره‌ها و خیلی موقعیت‌های حقیقی و مجازی، فرصتی خوب برای دیده شدنشان است.

از شهرت طلبی بازیگران جالب‌تر، اظهار نظر‌های جالب و موج‌هایی است که جماعت سلبریتی راه می‌اندازند. همین چند ماه پیش بود که هشتگی با عنوان، سانسورچی راه انداختند. امیر مهدی ژوله که خود به واسطه‌ی حضور در مسابقه‌ی «استندآپ کمدی» برنامه‌ی خندوانه در شبکه‌ نسیم شهرت یافت، این هشتگ انتقادی را راه انداخت و یک طرفه صدا و سیما را زیر سوال برد.

علاوه بر این، این سلبریتی‌های همه چی دان در حوزه‌های مختلف اظهار نظر می‌کردند و خود را صاحب سخن می‌دانستند. این در حالی بود که بسیاری عملکرد همین افراد را زیر سوال می‌بردند؛ از پوشش، تا سبک زندگی و نگرش‌های این افراد، موضوعاتی بوده که بار‌ها به دست متفکران و صاحب نظران زیر سوال رفته است. حالا در یکی دو ماه اخیر، بیش از پیش همه بر عملکرد این سلبریتی‌ها انتقاد کردند که در ادامه نمونه‌هایی از این انتقادات را می‌خوانید:

بازیگران فقط دنبال شهرتند

جمشید مشایخی درباره‌ی بازیگران صحبت جالبی دارد. این بازیگر پیشکسوت در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: «در گذشته برای ورود به حرفه بازیگری عشق حاکم بود و فرد در کنار استعداد و علاقه تلاش می‌کرد و فریب شهرت را نمی‌خورد، اما این روز‌ها فقط بازیگران به دنبال شهرت هستند.»

منتقدان خود در گوشه رینگ انتقادات / داستان بهرام و گور برای سلبریتی ها تکرار شد / چرا سلبریتی ها در همه موضوعات اظهار نظر می کنند؟

سلبریتی‌ها حتی نمی‌توانند موجکی در ادبیات ایران ایجاد کنند

اوایل پاییز امسال، محمد قاسم‌زاده داستان نویس مشهور کشور، از عملکرد سلبریتی‌ها در حوزه ادبیات انتقاد کرد. او با بیان این‌که حضور سلبریتی‌ها در ادبیات جدی نیست، گفت: به نظرم هرکس که توانایی داشته باشد می‌تواند وارد عرصه ادبیات شود، اما با توجه به وضعیت اقتصادی ناشران، ورود به این عرصه برای افراد ناشناخته خیلی سخت شده است، ولی سلبریتی‌ها راحت‌تر وارد این عرصه می‌شوند، زیرا قبلا در جای دیگری مطرح شده‌اند. من در ۷۰-۸۰ سال اخیر به ندرت سلبریتی‌ای را دیده‌ام که وارد ادبیات شده باشد و مطرح شود. زمانی که سلبریتی‌ها وارد عرصه ادبیات می‌شوند خوانندگانی پیدا می‌کنند، که این خوانندگان قبل از این‌که سلبریتی‌ها وارد ادبیات شوند خواننده ادبیات نبوده‌اند، یا اگر خواننده ادبیات بوده‌اند، خواننده ادبیات عامه‌پسند بوده‌اند نه ادبیات جدی.

منتقدان خود در گوشه رینگ انتقادات / داستان بهرام و گور برای سلبریتی ها تکرار شد / چرا سلبریتی ها در همه موضوعات اظهار نظر می کنند؟

وی افزود: این سلبریتی‌ها هستند که برای این دسته از خوانندگان جذابیت دارند نه کتاب شما. چند سلبریتی سراغ دارید که از عرصه‌های دیگر وارد ادبیات شده باشند؟ تعدادی از سینما مانند داریوش مهرجویی، مسعود کیمیایی، رضا کیانیان و چند نفر دیگر وارد این عرصه شده و کتاب چاپ کرده‌اند، اما کارهای‌شان به اندازه سینما مطرح نشد یا مثلا بهاره رهنما کتاب چاپ کرده است و هیاهو هم دارد، اما واقعا کتاب‌های این افراد جدی گرفته می‌شود؟ ورود سه یا چهار سلبریتی به عرصه ادبیات نمی‌تواند تعیین‌کننده باشد. به نظرم سلبریتی‌ها برای آزمون وارد عرصه‌ای می‌شوند و بیشتر خودنمایی می‌کنند. آن‌ها حتی موجکی هم ایجاد نمی‌کنند، موجی که یک نویسنده تازه‌کار هم می‌تواند ایجاد کند.

دستورات پزشکی خانم بازیگر

اظهار نظر سلبریتی‌ها فقط معطوف به موضوعات هنری نیست؛ به تازگی مهناز افشار درباره‌ی مصرف مواد مخدر و معتادان توضیحات جالبی داد. او به معتادان توصیه کرد، برای درمان سوء‌مصرف احتمالی مخدر‌ها (اوردوز Overdose)، داروی تزریقی "نالوکسان" با خود همراه داشته باشند. در ادامه او بیان کرد که "نالوکسان" آمپول ارزانی‌ست و "بدون نسخه" قابل تهیه است (!)

منتقدان خود در گوشه رینگ انتقادات / داستان بهرام و گور برای سلبریتی ها تکرار شد / چرا سلبریتی ها در همه موضوعات اظهار نظر می کنند؟

خانم افشار! لطفا طبابت نکنید

پس از اظهارات این بازیگر که ظاهرا علاقه‌ی فراوانی به طبابت هم دارد، سخنگوی سازمان غذا و دارو، سریعا واکنش نشان داد و گفت: «اظهارات این بازیگر صحت ندارد. هرچند آمپول نالوکسان برای اوردوز مواد مخدر کاربرد داشته باشد، اما استفاده آن عموما بیمارستانی و به تجویز پزشک است، چرا که ممکن است حین تزریق عوارض خطرناک و حتی مرگ آوری برای بیمار در پی داشته باشد.»

منتقدان خود در گوشه رینگ انتقادات / داستان بهرام و گور برای سلبریتی ها تکرار شد / چرا سلبریتی ها در همه موضوعات اظهار نظر می کنند؟

وی افزود: «کاربرد اصلی این دارو در موقعیت‌های اورژانسی است که در اورژانس‌های بیمارستانی و پیش بیمارستانی و اتاق عمل و ریکاوری استفاده می‌شود، در کیف و ترالی‌های احیای پیشرفته وجود دارد، یکی از موارد مصرف آن احیای افرادی است که مواد مخدر مصرف کرده‌اند، اما بدون عوارض نبوده و مصرف آن تحت نظر پزشک و با امکانات اورژانس است و به هیچ‌وجه تجویز و مصرف خودسرانه ندارد. صرف این دارو می‌تواند عوارض قلبی در پی داشته باشد و تجویز آن توسط افراد غیرپزشک و غیرمتخصص تخلف است. تبلیغ و فروش این دارو درفضای مجازی نیز تخلف است.»

نکته‌ قابل توجه این است که مهناز افشار پس از این انتقاد عذرخواهی نکرد و در ویدیوی دیگری اعلام کرد که این قضیه را به سفارش یکی از خواننده‌های لس آنجلسی انجام داده است و او نه فروشنده این دارو است و نه مصرف کننده یا وارد کننده. افشار گفت: «من قصد داشتم ثواب کنم، ولی کباب شدم!»

تا کی باید به رقاصه‌ها هنرمند بگوییم/ این‌ها ملیجکند نه هنرمند

علیرضا قزوه شاعر و نویسنده که سابقه‌ی فعالیت در حوزه هنری را در کارنامه اش دارد، در شبکه‌ی چهار سیما به انتقاد از شرایط جامعه نسبت به سلبریتی‌ها پرداخت و گفت: «الان نام هنر را عوض کردند؛ این افراد که سلبریتی نام دارند و من اسمشان را شومن گذاشتم، الان هنرمند شدند، استعمار نو هستند. من اصطلاح اتاق گاز را برای این‌ها قرار می‌دهیم. این‌ها جامعه را در اتاقی قرار دادند و گاز را باز کردند که آرام آرام جامعه را بکشند. درد جامعه ما این است که این سلبریتی‌ها با چشم و لبخند خوشگل معروف شدند، اما ابوالفضل زرویی نصرآباد اگر در خیابان ولیعصر از راه آهن تا تجریش پیاده می‌رفت، کسی او را نمی‌شناخت.»

چرا سلبریتی‌ها می‌خواهند در هر موضوعی اظهارنظر کنند؟

وی افزود: «یک سلبریتی بی سواد که ۶ کلاس هم ندارد را همه می‌شناسند. ما شبی خدا تومن به شومن‌ها می‌دهیم. آیا بایند رقاصه‌ها هنرمند باشند. چرا تعریف‌ها را عوض کردیم. چرا باید بهاء الدین خرم شاهی را کسی نشناسد. این سلبریتی‌ها نمی‌مانند. با وجود گذشت این همه سال فردوسی مانده است. در دوره‌ی مثلا حافظ سلبریتی‌ها بودند، اما نامشان ملیجک بود. آن‌ها آمدند که مولوی‌ها رفتند. خاک بر سر مملکتی که عبید زاکانی‌ها را کنار بگذارد و به این افراد پر و بال بدهد. جالب است که همین افراد در شب انتخابات تصمیم می‌گیرند؛ چراکه فالوور هایش زیاد است. خیلی دوست دارم با گردن کلفت‌های سلبریتی بحث کنم.»

وقتی دستان سلبریتی ها برای مردم رو شد

اما جدیدا به جای آن که سلبریتی‌ها اظهار نظر درباره همه چیز بکنند، مردم به انتقاد از آن‌ها پرداختند. پس از آن که لیست هنرمندانی که برای فرزندانشان تبعه‌ کشور‌های خارجی را گرفتند، منتشر شد. این خبر انتقاد شدید مردم را در پی داشت و بسیاری آن‌ها را وطن فروش خطاب کردند. شاید اسامی هنرمندانی که فرزندانشان را در خارج از کشور متولد کردند و برایشان گرین کارت گرفتند، باید زودتر از این‌ها منتشر می‌شد که مردم خیلی سریعتر با سبک زندگی و فعالیت‌های این سلبریتی‌های همه چی دان آشنا می‌شدند.

انتهای پیام/

سلبریتی‌ها در کانون انتقادات مردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۲۵ دی ۱۳۹۸
این مهناز افشار و کیمیا علیزاده که حیفه اسم خانوم واسشون بیارم و امثالهم که واسه نمایش دادن خودشون رفتند خارج از ایران باید بگم حالا که از کشور رفتید خواهشا در مورد ما ایرانی ها نظرندید.برین اون چشمای ندید پدیدتونو پر کنید..ما یه مو گندیده سپاهمونو و شهید سلیمانی و ایمانمان رو به صدتا امثال شما که واسه شهرت و ازادی هر کاری میکنید نمیدیم بد بختا..
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۵:۱۶ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
اینان خائنان وطن فروش هستند که مردم بزرگشون کردند مردم مقصر ۱۰۰در ۱۰۰ هستند
Kazakhstan
ابوالفضل
۱۶:۵۱ ۲۲ آذر ۱۳۹۷
سلام
در حدی خود را شایسته می دانند که هر رفتاری را بدون هیچ فهم و شعوری خارج از قانون صریح حکومت در جلوی چشم انظار و مسؤلین انجام می دهند و البته دوستاران و هواداران چشم بسته شان همه در ذره ذره خطای انها شریک اند که جرآت جسارت و دخالت را در امور متفرق به خودشان می دهند
اینان بهتر است وقت خود را صرف مطالعه فرهنگ و هنر ایرانی بگذارند تا از رسم و رسومات عرفی جامعه اگاه باشند تا افسار اختیارشان را به هوا هوس و غرایز حیوانی خود نسپارند که صد البته در کار خود مختارند و بنده هیچ ربطی ندارند ولی حضور در صحنه های اجتماعی این نظرات و شکایت ها را در پی دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۲۲ آذر ۱۳۹۷
سلبریتی ! کدوم هنرپیشه ی خارجی رو دیدید که خارج از فرهنگ و هنر که بعضا تخصصشونه حرفی زده باشن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
به این دلیل در مورد همه چیز اظهار نظر میکنن که بیشتر دیده بشن در صورتی که اکثرا افراد بیسوادی هستند که چند دیالوگ حفظ کردند. وسلام
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۲۲ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
درد همه ی این عزیزان جلوگیری از فراموش شدن به هرقیمتی است...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
اشکالش چیه؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۲۲ آذر ۱۳۹۷
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
ادم مشهور بین خود ماها مشهور شده...از ماست که بر ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
لطف کنید نام اون سلبریتی هایی که برای فرزندانشان گرین کارت خارج کرفتن را اعلام کنید تا مردم دیگر فیلمهایی که میسازند با این افراد سود جو ی از هنر و توهین کننده به ملت خویش را بشناسد و دیگر پا روی این مردم نکذارند و دهن کجی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
سینما وتلویزیون افرادی مثل مرحوم سلحشورو.........سایرهنرمندمتعهدومتخصص رامی خواد که علیرغم فرهیخته بودن ادعایی نداشتند آثار آنان نشانه شخصیت والایشان می باشد درخصوص این حضرات صحبت نشود بهتراست .چون کمبود دارند چون فکرمی کنند باحرفها بزرگ می شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
چون خیال کردن کسی هستند
Iran (Islamic Republic of)
ن س از نجف اباد
۱۸:۳۲ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
لایک داری..نظر منم همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
بیکارن
ادم بیکارهم حرف میزنه
Switzerland
ناشناس
۱۶:۰۹ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
چرا سلبریتی‌ها می‌خواهند در هر موضوعی اظهارنظر کنند؟
چون زیادی تحولیشان گرفتیم و توهم برشان داشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
میگم در کشور ما قحط الرجال والنساء است که یه عده بیسواد خیلی خودشون رو تحویل میگرن و هنرمند وسلبریتی جا زده اند. وقتی تلویزون رو روشن میکنیم ودر هر شبکه ای این بیسوادها رو میبینیم واقعا تعجب میکنم که در این مملکت غیر از اینها آدم نیست. بابا مملکت معلم و مهندس و پزشک و ادیب و کارمند و کارگر و ...
Iran (Islamic Republic of)
مقدم
۱۵:۰۱ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
قدیما مثال میزدند که(گدا گرمعتبر شود زه خدا بی خبر شودد)دلم میخواد بیوگرافی گذشته اینا را به تصویر بکشید که هم خودشان ببینند وهم مردم که اینا چی بودند که کجا زندگی میکردند تا گذشته خود را فراموش نکنند
Iran (Islamic Republic of)
مقدم
۱۴:۵۷ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
قدیما مثال میزدند که(گدا گرمعتبر شود زه خدا بی خبر شودد)دلم میخواد بیوگرافی گذشته اینا را به تصویر بکشید که هم خودشان ببینند وهم مردم که اینا چی بودند که کجا زندگی میکردند تا گذشته خود را فراموش نکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
برای جذب فالوور جذب فالوور جذب فالوور تمام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
سلبریتی کلمه حیفه واسه اینا ... باید نامشان بازیگر مصنوعی و روز مصرف گذاشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
با فیلتر شدن اینستا گرام مشکل ها حل می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
به اینها چرا انقدر بها میدهید اینها در جایگاهی که بعضی برایشان ساخته اند نیستندحقشان نیست شهرت مصنوعی ..پول اضافی از جیب مردم با تبلیغات بی معنا ...نکنید .. ما مقصریم ...کسی که جایگاه خود را نمی شناسد ظرفیتت ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
آقا کمبود دارن کمبود. می فهمی؟ کمبود..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
کمبود شخصیت اولین دلیل است و تلاش می کنند با اظهار نظر و مطرح کردن خود تا حدودی خلاء شخصیتی را به صورت مجازی جبران کنند.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۱۸ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
وزارت فرهنگ باید ورود کند و اجازه ی اظهارنظر به هرکسی را ندهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
اگر مردم بهشون توجه نکنند سلبریتی نمیشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
سلبریتی ! کدوم هنرپیشه ی خارجی رو دیدید که خارج از فرهنگ و هنر که بعضا تخصصشونه حرفی زده باشن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
همه سلبریتیها مثل هم نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
درودبه شرف آقای علیرضا قزوه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
یکی نیست به اینا بگه شما که تخصص ندارین چرا نظر میدین
چرا بدون فکر حرف میزنید
Iran (Islamic Republic of)
بن
۰۹:۴۷ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
هرچند حرف شما رو قبول دارم
ولی بعضی مواقع این سلیبریتی ها هستند که حرف مردم را به گوش مسئولین میرسونند
Iran (Islamic Republic of)
زکریا
۱۱:۵۸ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
اونها حرف و مشکلات خودشون رو به گوش مسولین میرسونن، نه مشکلات مردم.
یکیش ضیافت افطاری بود که فقط درباره دغدغه خودشون با رئیس جمهور صحبت کرده بودن!
Iran (Islamic Republic of)
علی222
۱۲:۱۸ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
تو چه دلت خوشه
کدوم مردم
مردم واسه اینا ابزاری بیش نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
برای منافع خودشونه که اگر کار نادرستی کردن قبلا قبح آنرا ازبین برده باشن
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۴۲ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
نه عزیز دل در هر موضوعی هم دخالت نمی کنند، فقط توی موضوعاتی دخالت میکنند ک احساس میکنند آزادی های یواشکیشون در خطره.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۹:۳۵ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
وقتی خداوند متعال به کسی نعمتی میدهد(معروفیت) اگر درست استفاده نکند همین نعمت تبدیل به نقمت خواهد شد. پس کسانی که شهرتشان را مدیون همین مردم اند مسئولیت بیشتری دارند.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۹:۳۰ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
همیشه از این واژه مزخرف سلبریتی بدم میاد این افراد معمولی بوسیله افرادی کم اطلاع وسطحی نگر بزرگ نما شده اند و از انجایی که ادمیزاد خودخواه است وشیطان هم کمک می کند باور کرده اند که افراد خاص هستند در حالی که در نگاه عمیق وصحیح اینها معمولی ترین افرادند وفقط بادبروت اضافی دارند که روزی خودشان هم متوجه این عارضه های دروغین وکاذب می شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
چرا انقدر رو سلیبرتی ها حساس شدین جدیدا ؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
روی هر موجودی که گزافه گویی کند حساس خواهیم شد.
Netherlands
ناشناس
۰۸:۳۷ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
بعضی از این هنرمندان در حادثه تلخ زلزله کرمانشاه هویت شان برای مردم مشخص شد.
بعضی به خاطر عکس گرفتن به آنجا رفتند.
بعضی هم به کمک های مردمی برای زلزله زدگان هم رحم نکردند و حتی به اندازه بازیگران سریال های کره ای معرفت به خرج ندادند.
بعضی هم صادقانه و بدون هرگونه نمایش رسانه ای، به یاری مردم شتافتند و از جیب خرج کردند.
موضوع انسانیت است که می توان در هر لباس، جایگاهی و هر دینی داشت و یا به فراموشی سپرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
پیامتون درسته ولی اطلاق کلمه هنرمندبه این جماعت نه
Germany
ناشناس
۰۸:۳۶ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
1-سلبریتی ها بعضا بیماران روان هستند که در برابر شهرت به دست آمده ظرفیت لازم را ندارند.
2-ضعف قانون نیز وجود دارد که در مواقع ضروری بازخواست صورت نمی گیرد. هر سلبریتی هر ادعایی می کند و جوابگو هم نیست.
3-از ماست که برماست.
Netherlands
ناشناس
۰۸:۳۲ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
مقصر مردم اندبیش از حد توجه به این توهم زدگان میکنند .تحریم شان کنید تا ادب شوند .دوست داشتند نظرپرداز میشدند .حالا فیلم اش بازی میکنند.کسی باید بهشون بفهماند که شما فقط هنرپیشه ای بیش نیستید .و نظر پردازی را به صاحب نظران باید واگذار شود.سری هم پیش روان شناس بروند تا بیماری توهم شان درمان شود .هر چه زودتر
Netherlands
ناشناس
۰۸:۲۶ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
بیماری دنبال کردن و اضافه کردن دنبال کنندگان را دارند .توهم هم که دارند .فکر میکنند نظرپردازند .و مردم به دنبال نظریه اونها هستند
شاید هم پولی گیرشون میاید .از جایی .برای این چرندیات
اول تحریم شان کنید .تا درست حرف زدن و درست فکر کردن یاد بگیرند
بعد هم اصلا دنبال شون در رسانه ها نکنید تا معالجه شوند
بهتره سری پیش روان شناس بروند تا توهم شان درمان شود
Netherlands
ناشناس
۰۸:۲۱ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
این گونه افراد .عاشق دیده شدن و مطرح شدن دارند.دوست دارند 24 ساعته سر زبانها باشند .توهم هم دارند .فکر میکنند پدر دهر و بحر هستند .همه چیز دادنند .اصلا محقق و دانشمند اند .تنها چاره درمان این افراد تحریم فیلم اونها و اصلا بی اعتنا یشان کنید .تا از رو بروند .
سازمان ارشاد هم باید جلویشان را بگیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
اینهمه بازیگران جدید و خوب داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
مرگ بر آمریکا.مرگ بر سلبریتی خائن.مرگ بر سلبریتی وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
جوانان ما باید متوجه باشند که این افراد را الگو قرار ندهند.اگر الگوی ما سلبریتی باشد دنیا و آخرتمان را از دست میدهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
جوانان ما باید متوجه باشند که این افراد را الگو قرار ندهند.اگر الگوی ما سلبریتی باشد دنیا و آخرتمان را از دست میدهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
چون بيمار به ديده شدن هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
چون بيمار به ديده شدن هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
حس خود برتربینی و غرور بی جا موجب سرکشی می شود و آدم سرکش گردنکشی می کند و این موجب می شود که برای مطرح شدن در هر کاری اظهار نظر کند از قدیم گفته اند افتادگی آموز اگر طالب فیضی **** هرگز نخورد آب زمینی که بلند است.
Iran (Islamic Republic of)
هاشم
۰۸:۰۱ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
چون کسانی که مسئولن از ترس از دست دادن میز اقدام نمیکنن
ممنونم از سیلیبریتیها که زبان مردم هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
اینها زبان خودشونن نه زبان مردم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
والا من انقدر نادان نیستم که توی اموری که مربوط به حوزه ی کاریم نیس نظر بدهم که یه هنرپیشه بشه زبان گویای من!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
واقعا جای تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو
۰۷:۱۰ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
سلام
چون خودشونو تافته ی جدا بافته و به اصطلاح روشن فکر می دونند ولی بیچاره ها از هر کوته فکری کوته فکر تر هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
روشنفکر کدومه داداش من ! با دوتافیلم بازی کردن و سواد فلان ساز موسیقی رو داشتن که آدم روشنفکر نمیشه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۲ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
مقصر خود ما هستیم که این قبیل افراد بها داده ایم و بس
United States of America
حجت
۰۲:۱۸ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
چون میخوان معروف بمونن ... میخوان تو چشم باشن !
منتها اینرو نفهمیدن که یک ملت بازیچه معروفیت یک آدم نیست !
انشاءالله بفهمن که امنیت ملی فراتر از هر شهروندی ه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۷ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
شاید به این خاطر باشه که سلبریتی‌ها هم مثل من شما آدمیزاد هستند و مسائل مملکت براشون مهمه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۹:۱۰ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
درسته نظر بدن درحد سوادشون دیگه طبابت نکن .اینا بیشتر به فکر خودشون هستن نه مردم .از کاراشون معلومه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
مشکل اینجاست که خودشون رو از این مردم نمیدونن و اصلا مملکت و اصالت و دین و ... ارزش و جایگاهی نداره براشون
فقط دنبال شهرت و پول هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
ازبس خانم ها بیکارند فکرهای عجیب وغریب می کنند.خانم های قدیمی با اینکه اکثرا خانه دار بودند نمی دونستند کی شب میشه ازبس مشغول کارهای خونه بودن ولی امروز یه خانم بازیگر به جای وظیفه خودش کار طبابت میکنه.خانم افشار برا سرطان چه دارویی تجویز میکنی؟آدرس مطب کجاست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
حق هر شهروندی اظهار نظر است و استثنائی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
بله ولی فقط در حیطه تخصص خودش نه در مورد مسائلی که هیچ سررشته ای ازش نداره نمیشه یک فرد عامی و نادان در مورد مسائل پزشکی به دیگران اطلاعات غلط بده
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۹:۱۱ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
نظر بدن ولی در حد سوادشون دیگه طبابت نکنن
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۲:۰۵ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
این حرف کاملا اشتباه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
مگه هرکی به هرکیه که بدون داشتن سواد سیاسی و اجتماعی و ... هرچی به ذهنشون رسید بگن!
United States of America
مسعود
۰۰:۰۳ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
ما انتظار داریم دستکم تهیه کنندگان و کارگردانان متعهد و مردمی قبل از دعوت از بازیگر یا خواننده یا مجری...به چنین نگرانی هایی توجه کنند..بخصوص بازیگر! که هزینه و زمان بیشتری هدر میرود
Iran (Islamic Republic of)
زاهدیان
۲۳:۳۷ ۲۰ آذر ۱۳۹۷
آخه این آقای مشایخی هم مثل هموناست.یادمان نرفته تو انتخابات حمایتشان از دولت فعلی
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۹:۱۲ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
راست میگی .
ای کاش یه مصاحبه میکردن باهاش در مورد حرفهاییییییییی که تو انتخابات زده بود
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۲۵ ۲۰ آذر ۱۳۹۷
هنرمندایی ( مثلا هنرمند ) که با شعارهای کور ...اب به اسیاب دشمن می ریزن ... فرهنگ و هویت ملی اسلامی رو میبرن زیر سوال ...هر چیزی رو میخوان به چیز دیگه ربط بدن ...کارشناس همه مسائل هستن ...
ولی دستشون رو میشه ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۲۰ آذر ۱۳۹۷
بعضی مواقع دوستی خاله خرسه میکنن،بعضیام برای اینکه تو صحنه باشند،
اما باید کسانی ک بیشتر از یه حدی فالوور دارند،خارج ازتخصصشون صحبتی نکنن وممنوعیت داشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
کیارش
۲۳:۱۳ ۲۰ آذر ۱۳۹۷
پول میگیرن دیگه براش فرق نمیکنه چی داره میگه فقط فالئوراش بره بالاتادرفلان سریال یافیلم سینمایی دست مزدش زیادشه انقدم ادعای بافرهنگیشون میشه ولی هیچی حالیشون نیست بی سوادن ازکتاب خوندنم فقط عینکشودارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۲۰ آذر ۱۳۹۷
مشخصه بارز برخی سلبریتی ها بی هویت و ریاکار و حزب باد و بی غیرتی و وطن فروشی و ... هست
Armenia
ناشناس
۲۱:۰۴ ۲۰ آذر ۱۳۹۷
چون هیچی سرش نمیشه ،برای همینه!