حسن بیگی تأکید کرد؛

ضرورت حمایت از مربیان حوزه صنایع دستی

سرپرست استانداری تهران گفت: در حوزه صنایع دستی مربیانی هستند که تمکن مالی مناسبی ندارند و باید از آن‌ها حمایت کنیم.

ضرورت حمایت از مربیان حوزه صنایع دستیبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شکرالله حسن بیگی سرپرست استانداری تهران در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که امروز (یکشنبه هجدهم آذرماه) برگزار شد، با بیان اینکه سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی باید در ستاد فرماندهی اجرا شود، اظهار کرد: تمام مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید علاوه بر انجام وظیفه ذاتی خود فعالیت مضاعف و موثری را در این زمینه در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: دشمنان در حوزه گردشگری به دنبال ترویج ایران هراسی هستند تا ایران را به عنوان کشوری ناامن به جهانیان معرفی کنند.

حسن بیگی گفت: باید با برنامه‌ریزی‌ و دستورالعمل‌های کارساز در حوزه‌های مختلف از جمله بخش گردشگری، از این حربه دشمنان جلوگیری کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: در حال حاضر پروژه‌های پارک‌های بانوان و مادر در شهرستان‌ها در دستور کار است و محل‌هایی در کنار این پروژه‌ها جهت عرضه صنایع دستی بانوان سرپرست خانوار جانمایی و ایجاد شده است که می‌توانیم از این بستر نیز برای توسعه بخش گردشگری در سطح استان تهران استفاده کنیم.

سرپرست استانداری تهران با تاکید بر حمایت شایسته از اساتید و مربیان حوزه صنایع دستی تصریح کرد: در حوزه صنایع دستی گاهی اساتید و مربیانی هستند که یا تمکن مالی مناسبی نداشته و یا با مشکلات زیادی در حوزه اقتصادی رو به رو شده‌اند که لازم است با حمایت و پشتیبانی از فعالان در این عرصه، زمینه مناسبی برای آن‌ها فراهم کنیم.

حسن بیگی در رابطه با جاعلان استاندارد گفت: لازم است با جاعلان در بخش استاندارد به ویژه در حوزه‌های مرتبط با سلامت شهروندان برخورد جدی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار