هزار و ۳۱۵ پایگاه بسیج با نیرو‌های نظامی و انتظامی در برقراری نظم وامنیت درجامعه دراجرای طرح گشت‌های رضویون (محله محور) همکاری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ مجید دوهندومعاون عملیات سپاه قدس گیلان در همایش اجرای طرح گشت‌های رضویون (محله محور) در رشت گفت:بر اساس تفاهم نامه که بین بسیج کشور و ناجا در اجرای هر چه بیشتر امنیت جامعه صورت گرفته است، این طرح پارسال به صورت آزمایشی و سپس به صورت رسمی کار خود را در هزار و ۳۱۵ پایگاه در سراسر استان آغاز کرده است.
وی با اشاره به اینکه این طرح با رضایت مردم روبرو شده است، افزود:بسیج نیروی مردمی است ودر همه عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، محرومیت زدایی، ایجاد اشتغال و بخش‌های دیگر آماده خدمت به ارزش‌های نظام است.
حیدر نژاد معاون دادستان شهر رشت هم در این همایش گفت: دستگاه قضا آماده همکاری با برقرار کنندگان نظم و امنیت در جامعه است.
وی افزود: بسیج دارای ظرفیت مناسبی برای خدمت و کمک به نظام است و بسیجیان خالصانه درهرعرصه‌ای که وارد شده اند منشا خیر و برکت بوده اند.
سرهنگ حسین مصطفی پور فرمانده سپاه ناحیه مرکزی شهرستان رشت هم اجرای طرح گشت‌های رضویون را موثر و کار آمد اعلام کرد و گقت: هدف اصلی اجرای این طرح، خدمت هرچه بیشتر به مرم و ارتقای هرچه بیشتر امنیت مردم است.
در پایان این مراسم از جمعی ازدست اندرکاران اجرای این طرح تجلیل شد.

انتهای پیام / ق

 هزار و ۳۱۵ پایگاه بسیج دراجرای طرح گشت‌های رضویون همکاری می کنند

برچسب ها: سپاه ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.