هایپراسپرت ۲ میلیون دلاری کوئین‌زخ را ببینید +تصاویر

کوئین‌زخ رگرا هایپر‌اسپرت ۲ میلیون دلاری با خاص‌ترین فیبرکربن با نام "کربن عریان" تولید می‌شود.

کوئین‌زخ رگرا عریان می‌شود! فقط کربن خالصبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کوئین‌زخ رگرا به عنوان جدیدترین و پیشرفته‌ترین محصول کوئین‌زخ، فروش خود را از تابستان سال ۲۰۱۷ رسما آغاز کرد. هیولای ۱۵۰۰ اسب‌بخاری سوئدی‌ها به وسیله یک موتور ۵.۰ لیتری ۸ سیلندر و به کمک سه موتور الکتریکی با گیربکس تک‌دنده خود شتاب صفر‌تا‌صد ۲.۸ ثانیه‌ای، صفر‌تا ۲۰۰ حدوداً ۶.۶ ثانیه‌ای و صفر تا ۴۰۰ کیلومتر در ساعت را در کمتر از ۲۰ ثانیه محقق می‌کند تا اصلی‌ترین رقیب برای بوگاتی شیرون باشد.

حال به تازگی شرکت کوئین‌زخ از یک ورژن بسیار سبک شده رگرا با پسوند «کربن عریان» رونمایی کرده است. با وجود اینکه نسخه استاندارد کوئین‌زخ رگرا نیز تماماً از فیبر‌کربن ساخته شده، اما در بدنه کربنی این مدل به جز کربن حتی از رنگ و کاور نیز استفاده نشده است. فرآیند خلوص کربن به حدی شدت داشته که لایه‌ای از پوشش مخصوص که عموماً بر روی فیبرکربن قرار می‌گیرد، در این نسخه کوئین‌زخ حذف شده است. بدنه کربنی این خودرو آنقدر نازک شده که کوئین‌زخ اعلام کرده در صورت پولیش زیاد، ممکن است کاملا خورده شود.

نتیجه این افراط در کربن‌کاری، نمای کاملاً ذغالی خودرو با رنگ اصلی کربن شده است. کوئین‌زخ در ادامه گفته که حتی لمس کردن این مدل نیز حس متفاوتی از مدل‌های استاندارد که شامل رنگ‌آمیزی و کاور محافظ می‌باشند، دارد.

این شرکت سوئدی برای حصول اطمینان از مقاومت "کربن عریان" نمونه‌های آزمایشی را به مدل چند سال در معرض نور مستقیم خورشید، سرمای زمستان و رطوبت شدید قرار داده که هیچ‌کدام از این موارد تأثیری بر روی آن نگذاشته است. به این ترتیب مهندسان این شرکت اعتماد به نفس لازم را برای استفاده از کربن عریان در تمام قسمت‌های یک خودروی کامل به دست آورده‌اند.

استفاده از کربن عریان همچنین مانع از آسیب‌پذیری رنگ خودرو در برابر سنگ‌خوردگی و برخورد با اجسام تیز شده است. در نهایت این همه وسواس کوئین‌زخ تنها منجر به کاهش وزن ۲۰ کیلو‌گرمی این مدل نسبت به مدل استاندارد شده است.

مدیر‌عامل کوئین‌زخ گفته که استفاده از این ماده در بدنه رگرا کاملاً با سلیقه مشتری هم‌سو بوده و مشتریان علاقه زیادی به نمایش مستقیم آنچه که خودرو از آن ساخته شده، دارند. قیمت نسخه عریان شده کوئین‌زخ هنوز اعلام نشده، اما به نظر می‌رسد که حذف رنگ و کاور محافظ، هزینه‌ای گزاف‌تر از قیمت ۱.۹ میلیون‌دلاری نسخه استاندارد روی دست خریداران خواهد گذاشت.

در ادامه تصاویر مربوط به خودروی Koenigsegg Regera را مشاهده می‌کنید:

کوئین‌زخ رگرا عریان می‌شود! فقط کربن خالص

کوئین‌زخ رگرا عریان می‌شود! فقط کربن خالص

کوئین‌زخ رگرا عریان می‌شود! فقط کربن خالص

کوئین‌زخ رگرا عریان می‌شود! فقط کربن خالص

کوئین‌زخ رگرا عریان می‌شود! فقط کربن خالص


بیشتر بخوانید: پلیس های سوپر اسپورت سوار در جهان +تصاویر


انتهای پیام/

کوئین‌زخ رگرا با بدنه فیبرکربن عریان

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.