بازدید مسئولین فنی و حرفه‌ای از هنرستان‌های بهبهان

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای و کارو دانش اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش آموزش و پرورش بهبهان بازدید کرد.

رسول عبدی پور،مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگارانجوان از اهواز، گفت: رئیس و شبانی کارشناس اداره فنی و حرفه ای و کارودانش اداره کل آموزش استان به منظور بررسی وضعیت استقرار نظام جدید آموزشی با حضور در بهبهان از هنرستان های فنی و حرفه ای و کارودانش بازدید بعمل آوردند.

وی افزود: کرم نیا در بازدید از هنرستان های فنی و حرفه ای و کارودانش بهبهان از نزدیک روند آموزش هنرجویان، فضای فیزیکی و تجهیزات هنرستان ها را مورد مشاهده و بررسی قرار داد و با هنرآموزان گفتگو کرد.

رئیس اداره فنی و حرفه ای و کارو دانش اداره کل آموزش و پرورش خوزستان هدف از این بازدید را، آگاهی از شرایط و امکانات جهت استقرار نظام جدید آموزشی بویژه پایه دوازدهم، تبادل نظر و تجارب، انتقال اطلاعات و مشاهده خلاقیت های کادر فنی و حرفه ای و کارودانش ستادی و مدیران هنرستان ها برشمرد و از تلاش مدیران هنرستان ها برای استقرار نظام جدید آموزشی با وجود کمبودها و مشکلات نیروی انسانی، تجهیزات و محیط آموزشی تشکر کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.