داورزنی: فقط مجمع درباره مسائل فدراسیون فوتبال تصمیم گیری می‌کند

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: فقط مجمع درباره مسائل فدراسیون فوتبال تصمیم گیری می‌کند و از بیرون دخالتی نمی‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مجمع تقدیر از پیشکسوتان اسکی بیان کرد: در کمیسیون اقتصادی مجلس واگذاری دو باشگاه سرخ آبی مطرح شده و واگذاری این دو باشگاه تصویب شده است. در برنامه وزارت ورزش و جوانان واگذاری این دو باشگاه ۱۰۰ در صد وجود دارد.

او درباره مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت: حکم موقتی برای ریاست فدراسیون فوتبال نخواهیم داشت و در این رابطه نقل قولی از زبان رغبتی صورت گرفت که او اصلاح کرد. تاج ایثارگر و جانباز است که از قانون ماده ۶۰ ایثارگران استفاده کرده و خواستار این ادامه فعالیت خود در ورزش بود. نباید زحمات یک پیشکسوت را نادیده گرفت و در حقش ظلم کرد. مهدی تاج ۴ دهه بعد انقلاب در اختیار نظام بود.

او افزود: این قانون باعث شد از ظرفیت مهدی تاج در ورزش کشورمان استفاده کنیم. اجازه بدهید بقیه تصمیم ها در مجمع عمومی فدراسیون گرفته شود. در مسائل فدراسیون فوتبال فقط مجمع فدراسیون تصمیم گیری می کند و از بیرون دخالتی وجود ندارد.

او اظهار کرد: برای ریاست فدراسیون کشتی هم سعی می کنیم زمان ثبت نانمش را اعلام کنیم‌ تا انتخابات سریع تر صورت بگیرد.

داورزنی بیان کرد: سرپرست فدراسیون والیبال کار خود را شروع کرده است. شاید بعضی از دوستان نسبت به قانون بازنشستگی اختلاف نظر داشته باشند که اساسا چرا این مصوبه را مجلس داده است. وزارت ورزش و جوانان موظف به اجرای تمام‌ مصوباتی است که ابلاغ می شود. این که دوستان چگونه اظهار نظر می کنند به خودشان مربوط است و ما دخالتی درآن نمی کنیم.

او در پایان گفت: ما اگر پیشنهادی داشته باشیم به مجلس ارائه می کنیم و در حال حاضر طبق قانون عمل خواهیم کرد. از تک تک روسایی که شامل این قانون شدند و زحمات زیادی برای ورزش ایران کشیدند تشکر می کنیم. حتما در مراسمی از روسای محترم فدراسیون های بازنشسته تقدیر به عمل خواهیم آورد.


بیشتر بخوانید:

جلسه مرموز سلطانی‌فر و تاج!/ رئیس بعد از 3 روز در محل کارش حاضر شد

تاج بازهم به فدراسیون فوتبال نرفت

گرشاسبی: عرب بهترین گزینه برای جایگزینی من است/ درباره جذب قوچان نژاد چیزی نمی گویم


انتهای پیام/

اظهارات داورزنی در مراسم تجلیل از پیشکسوتان اسکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار