عضو شورای شهر زنجان گفت:در شهر اقدامات خوبی در زمینه های عمرانی انجام می شود ولی موضوع اطلاع رسانی کردن به مردم و دایر کردن نمایشگاه ها ضعیف است.

عباس راشاد در گفت و گو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، افزود: بودجه فرهنگی شهرداری تقریبا 5 میلیارد تومان است که با احتساب و حذف برخی از مسائل حدودا 2 و نیم میلیارد تومان می ماند که این رقم تقریبا حدود یک درصد بودجه کل است.

وی با بیان اینکه هیچ شهری نیست که بودجه فرهنگی آنها کمتر از 6 الی 7 درصد بودجه باشد، تصریح کرد: بودجه فرهنگی ما مشکل دارد و نیاز است اقداماتی در این زمینه انجام شود.

عضو شورای شهر زنجان با بیان اینکه یک قسمت فرهنگی مربوط می شود به روابط عمومی در داخل شهرداری که بودجه جاری آنها 500 میلیون تومان پیش بینی شده است، تصریح کرد: فکر می کنم این میزان بودجه حتی 20 درصد نیازهای شهرداری را جواب نخواهد داد.

راشاد گفت: افزایش 500 میلون تومانی کم ترین چیزی بود که دوستان در قسمت روابط عمومی در خواست کردند.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر زنجان با بیان اینکه نمایشگاه ها برگزار می شود، افزود: آنچه که انتظار داریم این است که به مردم اطلاعات بسیار دقیق و بروز در مورد شهر بدهیم .

وی تصریح کرد: فضای تبلیغاتی شهر برای اجرای سیاست های انتخاباتی که از ناحیه دولت و شورا تعیین می شود مناسب نیست .

عضو شورای شهر ادامه داد: در شورای چهارم سازمان فرهنگی  و خدمات شهری حدود 420 تابلو و بالای 30 هزار متر مربع مقوا دور درختان نصب کردند.

راشاد گفت: یک سال بعد با این مشکل مواجه خواهیم شد که چندین کاندیدایی که در انتخابات شرکت خواهند کرد زمینه تبلیغ اینها به روش های جدید یقینا میسر نیست بنا براین فکر می کنم باید بودجه روابط عمومی و اطلاع رسانی در شهرداری باید تقویت شود.

عضو شورای شهر زنجان با بیان اینکه شهرداری باید از روش های جدیدی به مردم اطلاع رسانی کند که استفاده از نرم افرارهای مختلف و اپلیکیشن ها مناسب می باشد، گفت: از شهردار در خواست کردیم در این چند ماه در خصوص اصلاح موارد کار کنیم.

انتهای پیام/الف

فضای تبلیغاتی شهر برای اجرای سیاست های انتخاباتی مناسب نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.