فرماندار اسلام آباد غرب گفت: در هشت ماهه سالجاری ۱۴۲۸ مورد ولادت، ۵۸۵ مورد فوت، ۱۰۴۱ مورد ازدواج و ۲۱۲ مورد طلاق رخ داده است.

ثبت  ۱۰۴۱ مورد ازدواج  در هشت ماهه نخست در اسلام آباد غرببه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  فرماندار اسلام آباد غرب با بیان اینکه دقت در ثبت اطلاعات وقایع حیاتی برنامه ریزی برای سایر حوزه‌ها را تسهیل می‌کندگفت: در هشت ماهه سالجاری ۱۴۲۸ مورد ولادت، ۵۸۵ مورد فوت، ۱۰۴۱ مورد ازدواج و ۲۱۲ مورد طلاق رخ داده است که ۵۲ مورد از این طلاق‌ها مربوط به شهرستان‌های همجوار است که در دفاتر این شهرستان به ثبت رسیده است.

کریمی گفت: در این شهرستان در سال ۹۶ میانگین سن ازدواج برای مردان ۲۹ سال و برای زنان ۲۵ سال بوده و میانگین سن طلاق در همین سال برای مردان ۳۵ سال و برای زنان ۳۰ سال به ثبت رسیده است و تاکید میکنیم مراکز مشاوره و سازش شهرستان با برگزاری جلسات کارشناسانه و اثر بخش بتوانند پرونده‌های طلاق را به سازش تبدیل کنند.


فرماندار اسلام آباد غرب افزود: امروز باید با بهره مندی از دانش آموختگان و مشاورین و نهاد‌های فرهنگی برای ازدواج جوانان و جلوگیری از ثبت طلاق که خود می‌تواند مشکلات جامعه را بیشتر کند تلاش کنیم و خانواده‌ها هم باید در این راستا محیط را برای فرزندان خالی از استرس و مسئولیت پذیری را برای آن‌ها نهادینه کنند.

کریمی  گفت: در شهرستان ۳۸ مورد ازدواج زیر ۱۵ سال به ثبت رسیده است و جا دارد دستگاه‌های متولی این مورد را هم مورد توجه قرار داده و خانواده‌ها هم با انجام مشاوره سن ازدواج فرزندان خود را در نظر داشته باشند که این موضوع می‌تواند در زندگی آینده افراد بسیار اثر گذار باشد.

انتهای  پیام/ز
 

۳۸ مورد ازدواج زیر ۱۵ سال در اسلام اباد غرب  به ثبت رسیده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.