رئیس پلیس راهور ناجا خبر داد؛

کاهش ۶ درصدی تعداد جانباختگان تصادفات درون شهری

سردار مهری گفت: در ۶ ماهه نخست سال، تعداد جانباختگان تصادفات درون شهری کاهش یافته است.

کاهش 6درصدی تعداد جانباختگان تصادفات درون شهری در 6ماهه نخست سالبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار تقی مهری رئیس پلیس راهور ناجا در دوره استاندارد سازی و تعالی رفتار سال ۹۷ پلیس راهور ناجا که امروز (سه شنبه، ۲۰ آذر ماه) برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم با اجرای این گونه برنامه‌ها باعث تعالی رفتار پلیس راهور و رضایت مردم شود.

وی گفت: این دوره برابر تدابیر‌ها و مصوبات در خصوص تعالی رفتار پلیس راهور تشکیل شده است و جانشین‌های رییس پلیس راهور و ماموران پلیس راهور استان‌ها حضور دارند.

رییس پلیس راهور ناجا بیان کرد: هدف اصلی تشکیل این دوره‌های ارتقای آگاهی و افزایش دانش کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی در خصوص اخلاق حرفه‌ای پلیس است و در این دور‌ها با استفاده از اساتید دانشگاهی، آخرین یافته‌های مراکز علمی دنیا کمک گرفته می‌شود تا در اجرای عملیات‌ها موفق عمل کنند و هدف ما رضایت مندی مردم از رفتار پلیس است.

سردار مهری گفت: همکاران ما در دور‌های استانداردسازی و تعالی رفتار، برخورد علمی با مردم را فرا می‌گیرند و به کارکنان خود در استان‌ها منتقل می‌کنند و این دوره‌ها کمک می‌کند تا ما با مردم درست رفتار کنیم.

وی با بیان اینکه افرادی که پلیس آن‌ها را در جاده‌ها متوقف می‌کند برای حفظ جان سرنشینان خودرو و افرادی که در جاده‌ها تردد می‌کنند است، گفت: ما به دنبال افزایش آگاهی افرادی که در جاده‌ها تخلف می‌کنند، هستیم.

رییس پلیس راهور ناجا گفت: در این دوره‌ها ماموران پلیس راهور در کارگاه‌های آموزشی شرکت می‌کنند و هدف ما از تشکیل این دور‌های ایجاد یک وحدت رویه در رفتار ماموران راهور با متخلفان است.

سردار مهری بیان کرد: دوره‌های استاندارد سازی و تعالی رفتار از دهه ۸۰ در پلیس راهور تشکیل می‌شود.

وی گفت: در ۶ ماهه نخست سال، تعداد جانباختگان تصادفات درون شهری ۶ درصد کاهش یافته است که این نتیجه برگزاری همین دوره‌های آموزشی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس راهور ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار