چراغ سبز مجلس شورای اسلامی برای تفکیک وزارت ورزش و جوانان

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، گفت: طرح پیشنهادی وزیر ورزش و جوانان برای تفکیک ورزش و جوانان، مورد استقبال مجلس قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،محمد فیضی، نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در مراسم تجلیل از جوانان و دانشجویان برتر در عرصه‌های مختلف که توسط معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل برگزار شد اظهار داشت: اخیرا وزیر ورزش و جوانان پیشنهادی برای تفکیک ورزش و جوانان داده که مجلس از این طرح استقبال می‌کند و به اجرای طرح تفکیک وزارت ورزش و جوانان چراغ سبز نشان داده است.

وی با اشاره به این که جوانان باید وزارت مستقل و جداگانه‌ای داشته باشند افزود: نیاز است حمایت‌های همه‌جانبه از فعالیت جوانان مبنای کار قرار گیرد چرا که جوانان ظرفیت‌های بالایی دارند.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: متاسفانه تاکنون دولت و مجلس نتوانستند زمینه تاثیرگذاری در بین جوانان در عرصه‌های مختلف را فراهم کنند که این امر نگران کننده است و نیاز است حمایت‌های همه‌جانبه‌ای در این زمینه مبنای کار قرار گیرد.

فیضی تصریح کرد: جوانان اردبیلی توانسته‌اند افتخارات زیادی در عرصه‌های مختلف از جمله سیاسی ، ورزشی و فرهنگی ایجاد کنند که این تلاش و همت خودجوش بوده و ما قدردان این جوانان هستیم که توانسته‌اند برای استان و کشورمان افتخار آفرین باشند.

وی اظهار کرد: مجلس به جدیت پیگیر رفع مطالبات جوانان و دانشجویان است تا بتوانیم دغدغه و نگرانی قشر فعال و فرهیخته آحاد جامعه را برطرف کنیم و این وظیفه‌ای خطیر برای ما است.

نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از دولت و مجلس گفت: نیاز بود تاکنون اقدامات خوبی برای حمایت از جوانان و دانشجویان انجام شود که متاسفانه این حمایت‌ها تاکنون عملی نشده است.

انتهای پیام/ع

تفکیک وزارت ورزش و جوانان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیزاده
۱۰:۰۴ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
درد جوانان(بیکاری) باجدا شدن سازمان ورزش و جوانان و تشکیل وزارتخانه مستقل حل نمی شود فکری به حال تاسیس کارخانه و ایجاد تولید کارخانه ای کنید و اشتغال را از سر میدان های شهر و میوه فروشی پشت وانت به کارخانه ها ببرید زیرا اردبیل 7 ماه سال هوا سرد است( یا انکه به میوه فروش ها بخاری بدبد سر همان میدان هها میوه بفروشند و سردشان نشود!!!!!