مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان مطرح کرد:

افزایش نشاط اجتماعی در جامعه

حجت الاسلام فضیلت گفت: بهترین راه ایمن سازی جامعه در مقابل دسیسه ورزی های دشمن در ایجاد نا امیدی در بین مردم ، ایجاد نشاط و امید در جامعه است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام فضیلت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در هفتادمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گفت: بهترین راه ایمن سازی جامعه در مقابل دسیسه ورزی های دشمن در ایجاد نا امیدی در بین مردم ، ایجاد نشاط و امید در جامعه است.

وی افزود : اگر خلا های اجتماعی ها در جامعه پر نشود ، باعث ایجاد نگرانی شده و رویکرد ما در دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان تدوین سند نشاط اجتماعی استان است.

حجت الاسلام فضیلت با تاکید بر همکاری در تدوین سند نشاط اجتماعی استان گفت: داشتن سند نشاط اجتماعی بسیار مهم بوده و همه باید در این حوزه همکاری کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به همکاری‌های صداوسیما در فرهنگسازی مدیریت مصرف آب گفت: در بخش صدا در صداوسیما سمنان، ۲۰ ساعت و ۲۰ دقیقه برنامه و در بخش خبر ۲۶ دقیقه برنامه و در بخش سیما نیز برنامه خوبی در صداوسیمای سمنان در راستای فرهنگسازی مصرف آب انجام شد.

انتهای پیام / گ

برگزاری هفتادمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار