مدیرکل فرودگاه بین المللی همدان:

اعزام حدود ۵ هزار نفر به خانه خدا از فرودگاه همدان/ رشد ۱۴ درصدی تشرف حجاج

مدیرکل فرودگاه بین المللی همدان از تشرف ۴ هزار و ۷۶۵ زائر خانه خدا از فرودگاه همدان به حج تمتع در سال جاری خبر داد.

اعزام حدود ۵ هزار نفر به خانه خدا از فرودگاه همدان/ رشد ۱۴ درصدی تشرف حجاجبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  سهراب کلوندی مدیرکل فرودگاه بین المللی همدان با بیان اینکه  در سال جاری۴ هزار و ۷۶۵ زائر خانه خدا از فرودگاه همدان به حج تمتع اعزام می‌شوند، اظهار داشت: حج تمتع امسال با اعزام زائرین دو استان همدان و کردستان در قالب ۳۴ کاروان از این فرودگاه به سرزمین وحی انجام می‌شود.

کلوندی افزود: اعزام حجاج بیت الله الحرام از ۴ تا ۸ مرداد ماه سال جاری انجام  و شمار زائران اعزامی از فوردگاه همدان نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد افزایش دارد.

مدیرکل فرودگاه بین المللی همدان افزود: این ایستگاه پروازی از  نظر تعداد  اعزام زائر رتبه  چهارم در کشور را دارد.

وی در ادامه بیان کرد: در سال جاری اعزام زائران با استفاده از هواپیمای ایرباس ۶۰۰_۳۰۰  و یکی از هواپیما‌های پهن پیکر به روز دنیا انجام می‌شود.

کلوندی همچنین با یاداوری اینکه حمل مواد مخدر و شربت‌های ترامادول، داروی خواب آور و استامینوفن کدئین جرم است، گفت:  فهرست دارو‌های ممنوع از طریق کاروان به حجاج ابلاغ خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد: در صورتی که در بازرسی ها از حجاج در کشور مواد مخدر کشف شود، مطابق ماده ۱۷  مبارزه با مواد مخدر مدت یک تا پنج سال حبس و در مرحله دوم پنج تا ۱۵ سال ممنوع خروج می‌شوند.

انتهای پیام/د.ا

۴ هزار و۷۶۵زائر خانه خدا از فرودگاه همدان به حج تمتع مشرف می‌شوند

 

 

 

برچسب ها: سفال ، جشنواره عکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.