یلدای کارآفرینی با بلیط ۷۰۰ هزار تومانی! +عکس

قرار است فعالان استارتاپی در روز 28 آذرماه به مناسبت شب یلدا در برج میلاد دور هم جمع شوند اما آنچه جالب است ورودی تعیین شده برای این برنامه است.

یلدای کارآفرینی با بلیط 700 هزار تومانی! +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، قرار است برنامه ای با عنوان  یلدای کارآفرینان استارتاپی با حضور فعالان استارتاپی در روز 28 آذرماه در برج میلاد برگزار  شود. این برنامه توسط رسانه اختصاصی اکوسیستم استارت‌آپی ‌ایران ترتیب داده شده است.

اما نکته قابل توجه در این مراسم قیمت هایی است که برای حضور افراد تعیین شده است. بلیط عادی این برنامه 250 هزار تومان تعیین شده و  فوق وی‌آی‌پی و ویژه 700 هزار تومان تعیین شده است.

یلدای کارآفرینی با بلیط 700 هزار تومانی! +تصویر

امیر اشراقی مدیر روابط عمومی روزنامه دنیای اقتصاد با پستی در حساب کاربری توییتر خود با رونوشت به وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات با اشاره به بها تعیین شده برای این برنامه نوشت:

شنبه یلدای کارآفرینی برگزار میکنه بلیت عادی 250 هزارتومان تا Vvip که 700هزار تومان (اسپانسرهایی هم میگیرند که پول پرداخت میکنند) با فرض فروش فقط 1000 بلیت،250 میلیون فقط بلیت فروخته اند بدون اسپانسر. کاسبی می‌کنید؟ مگر استارتاپی ها چقدر پول دارند که 250 پول بلیت بدهند؟

یلدای کارآفرینی با بلیط 700 هزار تومانی! +تصویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار